Η Α ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου με ανακοίνωσή της παρατηρεί πως ισχύει μάλλον το «ουδέν μονιμότερο του προσωρινού» σχετικά με το νέο τρόπο εξέτασης και βαθμολόγησης των μαθητών/τριών του ΓΕΛ. Σύμφωνα με την Α ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου έχουν περάσει τέσσερις μήνες και ακόμη δεν έχει έρθει σαφής οδηγία για το αν θα εφαρμοστούν οι αλλαγές.
Η ασάφεια για το αν θα εφαρμοστεί ο σχετικός νόμος για τα επαναληπτικά διαγωνίσματα ή όχι προκαλεί σύγχυση και ανασφάλεια στα σχολεία ενώ δίνει «αίσθηση μια προχειρότητας και έλλειψης προγραμματισμού και παλινδρομήσεων.»
Το κείμενο της Α ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου:Από τις 11 Οκτωβρίου 2018 ενημερωτικό έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας, αρ. πρωτ. 169626/Δ2 προβλεπόταν η αλλαγή του τρόπου εξέτασης και ο τρόπος βαθμολόγησης, καθώς προγραμματιζόταν επαναληπτικό διαγώνισμα όχι μόνο στο πρώτο τετράμηνο, αλλά και στο δεύτερο.
Ουσιαστικά, ακολουθείται διαφορετική γραμμή σε κάθε σχολική μονάδα με αποτέλεσμα να προκαλείται σύγχυση στην εκπαιδευτική κοινότητα και στους μαθητές και στις οικογένειες τους.Σε κάποια Λύκεια έχουν ήδη προγραμματισθεί να υλοποιηθούν επαναληπτικές δοκιμασίες (διαγωνίσματα) με το σκεπτικό ότι αν ψηφισθεί ο νέος νόμος δεν θα υπάρχει ο απαιτούμενος χρόνος, χωρίς ωστόσο κάτι τέτοιο να είναι νομότυπο. Σε αλλά Λύκεια δεν προγραμματίζονται διαγωνίσματα από τη στιγμή που υφίσταται σχετικός νόμος και με την υπόδειξη του συντονιστή (πρώην σχολικού συμβούλου). Το αποτέλεσμα μόνο σύγχυση και ανασφάλεια δημιουργεί δίνοντας την αίσθηση μια προχειρότητας και έλλειψης προγραμματισμού και παλινδρομήσεων.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΑΡΙΝΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΞΑΦΗΣ
Πηγή:alfavita.gr