«Όχι» ψήφισαν οι Βουλευτές όλων των άλλων κομμάτων
Κατά πλειοψηφία, με τις ψήφους των Βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας, ψηφίστηκε σήμερα το απόγευμα στη Βουλή, η πολυτροπολογία για την άμεση έναρξη της ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, τους Συμβούλους Εκπαίδευσης, τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου και τα Πρότυπα Σχολεία, η οποία κατατέθηκε από την υπουργό Παιδείας Ν. Κεραμέως, αργά θες βράδυ στο κοινοβούλιο.
Οι Βουλευτές των υπολοίπων κομμάτων ΣΥΡΙΖΑ, ΚΙΝΑΛ-ΠΑΣΟΚ, ΚΚΕ, Ελληνική Λύση και Μέρα 25 καταψήφισαν την τροπολογία.
- Πατήστε εδώ για να ανοίξετε την πολυτροπολογία
Ειδικότερα :
Με το άρθρο 1 της πολυτροπολογίας αυξάνονται τα Πρότυπα Σχολεία (Π.Σ.) για τα οποία οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καταθέσουν αίτηση και να συμμετάσχουν στις εξετάσεις εισαγωγής, από ένα (1) σύμφωνα με την ισχύουσα ρύθμιση, σε δύο (2).
Με το άρθρο 3 προβλέπεται ότι κατά το μεταβατικό χρονικό διάστημα κατά το οποίο εξακολουθεί η λειτουργία των Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) που καταργήθηκαν με τον ν. 4823/2021 (Α 136) οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης, των οποίων αναμένεται η ολοκλήρωση της διαδικασίας επιλογής, θα ασκούν αρμοδιότητες και εν γένει θα συμπράττουν ή συμβάλλουν στην άσκηση των αρμοδιοτήτων και τη λειτουργία των κέντρων αυτών, σε αντικατάσταση των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Εργου, οι Θέσεις των οποίων επίσης καταργήθηκαν με τον ίδιο νόμο.
Με το άρθρο 4 ορίζεται ότι κατά τη διαδικασία αξιολόγησης του έργου των εκπαιδευτικών, η αποτίμηση της αξιολογικής κρίσης από τον αξιολογητή γίνεται με έγγραφη τεκμηρίωση, η οποία γνωστοποιείται με κάθε πρόσφορο τρόπο επί αποδείξει στον αξιολογούμενο, προκειμένου να αρχίσει η πενθήμερη Προθεσμία που προβλέπεται νια την υποβολή της έκθεσης με τις παρατηρήσεις εκ μέρους του αξιολογούμενου, σε περίπτωση που υπάρχει διαφωνία.
Τέλος με το άρθρο 5 αυξάνεται το ανώτατο όριο θητειών του προέδρου και των λοιπών μελών του Συμβουλίου της Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.), από δύο (2) σε τρεις (3) θητείες.
Πηγή: esos.gr