prosopo

Γνωρίζατε ότι το πρόσωπό σας μπορεί να παρουσιάσει προβλήματα ως αποτέλεσμα κακών διατροφικών επιλογών; Σωστά: ένα πιο υγιές δέρμα είναι ακόμα ένας λόγος για να τρώτε πιο υγιεινές τροφές. Μάθετε πέντε τροφές που θα πρέπει να αποφεύγετε, αν θέλετε να έχετε όμορφο δέρμα.

Γνωρίζατε ότι το πρόσωπό σας μπορεί να παρουσιάσει προβλήματα ως αποτέλεσμα κακών διατροφικών επιλογών; Σωστά: ένα πιο υγιές δέρμα είναι ακόμα ένας λόγος για να τρώτε πιο υγιεινές τροφές.

Η κακή διατροφή μπορεί να έχει τρομερές συνέπειες για το σώμα σας για πολλούς λόγους. Ωστόσο κάνει επίσης κακό στο πρόσωπό σας. Μπορεί να εμφανιστεί ακμή λόγω της υπερβολικής ποσότητας ζάχαρης στο αίμα σας, χρόνιας φλεγμονής, οξειδωτικού στρες ή ακόμα και λόγω ορμονών.

Γνωρίζατε όμως ότι υπάρχουν και μερικές τροφές που μπορούν να επιδεινώσουν την ακμή;

Υπάρχει μια ολόκληρη λίστα τροφών που πρέπει να αποφεύγετε προκειμένου να φροντίσετε το δέρμα σας. Να τις θυμάστε και να προσπαθείτε να τις αποφεύγετε για να έχετε υγιές, όμορφο δέρμα.

Ας δούμε μερικές από αυτές.

1. Υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης

Η υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης έχει αρνητική επίδραση στο πρόσωπό σας. Το σώμα σας σάς λέει πότε κάνετε κάτι λάθος.

Ως αποτέλεσμα το δέρμα του προσώπου σας παίρνει ένα γκριζωπό, χλωμό χρώμα. Παρατηρείτε επίσης ότι το δέρμα σας γίνεται πιο λεπτό, εμφανίζονται οδυνηρά σπυράκια, χαλαρότητα του δέρματος κάτω από τα μάτια και ρυτίδες στο μέτωπό σας.

Ταυτόχρονα η ζάχαρη μειώνει την ελαστικότητα του δέρματός σας. Το σύμπτωμα αυτό είναι κυρίως αποτέλεσμα της υπερβολικής κατανάλωσης τροφών που περιέχουν επεξεργασμένη ζάχαρη.

Θα πρέπει να προσπαθείτε να αποφεύγετε την υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης επειδή οι επιδράσεις της πηγαίνουν πιο βαθιά από την επιδερμίδα σας. Οι τροφές που περιέχουν πολλή ζάχαρη μπορούν επίσης να βλάψουν το σώμα σας γενικά.

2. Υπερβολική κατανάλωση γλουτένης

Υπάρχουν φορές που το σώμα σας προσπαθεί να σας πει κάτι. Αυτό θα μπορούσε να συμβαίνει αν τρώτε πάντα τροφές που περιέχουν πολλή γλουτένη και έχετε δερματικά προβλήματα.

Μπορεί να έχετε μαύρα στίγματα στο πηγούνι σας. Ίσως να έχετε ροζ και πρησμένα μάγουλα. Δώστε προσοχή.

Συνήθως με αυτόν τον τρόπο το δέρμα σας σάς λέει ότι τρώτε υπερβολικά μεγάλη ποσότητα γλουτένης.

Λόγω αυτού, αν προσέξετε συμπτώματα όπως σκούρο χρώμα ή κηλίδες γύρω από τα αναπαραγωγικά σας όργανα, πρέπει να φροντίσετε να αφαιρέσετε τη γλουτένη από τη διατροφή σας. Ίσως να έχετε δυσανεξία στη γλουτένη και να μην το ξέρετε.

Θα δείτε μεγάλη βελτίωση. Και στη θέση της γλουτένης θα πρέπει να καταναλώνετε πολλές φυτικές ίνες και να πίνετε πολύ νερό. Έτσι το δέρμα σας θα ανακτήσει την υγεία του.

3. Δυσανεξία στη λακτόζη

Υπάρχουν επίσης πολλοί άνθρωποι που έχουν δυσανεξία στη λακτόζη.

Ένας καλός τρόπος για να διαπιστώσετε αν τα γαλακτοκομικά προϊόντα με λακτόζη σας βλάπτουν είναι να κοιτάξετε το δέρμα σας. Φυσικά θα πρέπει επίσης να ακούτε και στο στομάχι σας.

Υπάρχουν διάφορα συμπτώματα δυσανεξίας στη λακτόζη που θα πρέπει να αναζητήσετε στο πρόσωπό σας. Μπορεί να παρουσιαστεί ως πρήξιμο στο πηγούνι σας, μικρές λευκές κηλίδες, σακούλες κάτω από τα μάτια σας, ακόμα και πρησμένα βλέφαρα.

Πρόκειται για κάτι αρκετά συνηθισμένο. Με τον καιρό πολλοί άνθρωποι χάνουν την ικανότητά τους να χωνεύουν σωστά τις τροφές που περιέχουν λακτόζη.

Η δυσανεξία στη λακτόζη εκδηλώνεται κυρίως με σπυράκια στο πηγούνι σας. Για να αντιμετωπίσετε αυτό το δερματικό πρόβλημα, θα πρέπει να αφαιρέσετε εντελώς τη λακτόζη από τη διατροφή σας για είκοσι μέρες περίπου.

Έτσι θα διαπιστώσετε αν το πρόβλημα οφειλόταν στα γαλακτοκομικά προϊόντα. Επιπλέον πιθανώς θα προσέξετε ότι το δέρμα σας θα δείχνει πολύ καλύτερο… πέρα από το γεγονός ότι θα βελτιωθεί η πέψη σας!

4. Λιπαρές τροφές

Οι τροφές που περιέχουν πολλά λιπαρά επίσης προκαλούν δερματικά προβλήματα. Το λίπος συνδέεται άμεσα με προβλήματα που έχουν να κάνουν με το σάκχαρο στο αίμα, επειδή οδηγούν στην αύξηση της ποσότητας λίπους στο αίμα σας.

Αυτό τελικά φράσσει τους πόρους σας.

Επιπλέον τα λίπη στο αίμα σας εμποδίζουν τη διανομή των θρεπτικών ουσιών και του οξυγόνου. Ως αποτέλεσμα η επιδερμίδα σας γίνεται θαμπή και άτονη.

Μένοντας μακριά από τις λιπαρές τροφές θα βοηθήσετε οπωσδήποτε το δέρμα σας.

5. Υπερβολική κατανάλωση καφέ

Δεν θα πρέπει να πίνετε πάνω από δύο φλιτζάνια καφέ τη μέρα. Η καφεΐνη αυξάνει την παραγωγή αδρεναλίνης. Σε υπερβολική ποσότητα προκαλεί συμπτώματα στρες. Αυτό είναι κακό και για την υγεία και για το δέρμα σας.

Η καφεΐνη επίσης δεν σας επιτρέπει να κοιμηθείτε καλά. Αυτό σημαίνει ότι το δέρμα σας δεν αποτοξινώνεται. Ως αποτέλεσμα αποκτά θαμπή όψη.

Ωστόσο το να έχετε υπόψη σας τις συγκεκριμένες συστάσεις δεν σημαίνει ότι πρέπει να αποφεύγετε εντελώς τις παραπάνω τροφές.

Είναι καλύτερα να τις καταναλώνετε με μέτρο και να τις αντικαθιστάτε με πιο υγιεινές τροφές. Μερικές καλύτερες επιλογές είναι τα φρούτα, τα λαχανικά, τα πλήρη δημητριακά, οι φυσικοί χυμοί φρούτων κ.λπ..

Το σώμα σας επικοινωνεί μαζί σας μέσω του δέρματός σας. Μην το ξεχνάτε αυτό.

meygeia.gr

Load More Related Articles
Load More In Υγεία

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Check Also

Από την Δευτέρα 22/10, ξεκινά η λειτουργία παραρτήματος της ΔΕΥΑΠ στην Δ.Ε. Πιαλείων

Από την ερχόμενη Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2018 ξεκινά πλέον να λειτουργεί στην Δ.Ε. Πιαλείας, …