gabrogloy

«Το πρόβλημα είναι, ότι εδώ υπήρξε μια ασυδοσία την οποία δεν κατάφεραν τα Ιδρύματα, με λύπη το λέω αυτό, να μπορέσουν να την επιβάλουν με έναν τρόπο ακαδημαϊκά σωστό».

Α. Οταν   σας λέει  κάποιος καθηγητής ότι «εγώ δεν θα κάνω Μεταπτυχιακά» η πρώτη απάντηση είναι, ότι δεν μπορεί να το λέει αυτό. Η δεύτερη απάντηση είναι, ότι  παρανομεί με το να το λέει και η τρίτη απάντηση είναι, ότι αν κάνει τα νόμιμα πράγματα ενδεχομένως, να μην υπάρχει και λόγος να κάνει Μεταπτυχιακά.

Β. Διότι, όταν έρχεται και λέει ότι το μόνο του κριτήριο να κάνει μεταπτυχιακά είναι γο οικονομικό , υπάρχει ένα θέμα ως προς το κοινωνικό λειτούργημα αυτού του ακαδημαϊκού.

Γ. Αυτοί οι ακαδημαϊκοί, είναι αυτοί που δημιούργησαν τα προβλήματα. Δεν είναι τα άτομα που δεν μπορούν «να τα βγάλουν πέρα» και λέει ότι είναι ένας πρόσθετος τρόπος για να βγάλουμε κάποιο επιμίσθιο.

Τα παραπάνω είπε σήμερα ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου  στην  Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής   όταν η εισηγήτρια της ΝΔ Νίκη Κεραμέως επί του Σχεδίου Νόμου   για τα ΑΕΙ είπε:  «Εχω γίνει αποδέκτης της απόφασης Καθηγητών μεταπτυχιακών, που έχουν αποφασίσει να σταματήσουν να διδάσκουν, εάν περάσει αυτό το νομοσχέδιο».

Και διερωτήθηκε ο υπουργός Παιδείας:

– Αν είναι τόσο καλοί και εάν από αυτούς εξαρτώνται τα Μεταπτυχιακά, γιατί δεν κάνουν αιτήσεις για τα προγράμματα, τα Ερευνητικά;

-Τα ανταγωνιστικά προγράμματα όμως, και να πάρουν έως 100% του μισθού τους.

-Ποιο ακριβώς το πρόβλημα;

Ο κ. Γαβρόγλου τόνισε πως «Το πρόβλημα είναι, ότι εδώ υπήρξε μια ασυδοσία την οποία δεν κατάφεραν τα Ιδρύματα, με λύπη το λέω αυτό, να μπορέσουν να την επιβάλουν με έναν τρόπο ακαδημαϊκά σωστό».

esos.gr

Load More Related Articles
Load More In Εκπαίδευση
Comments are closed.

Check Also

Πιστοποιημένο Green Data Center η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή

Με στόχο την ενίσχυση της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας και την ενδυνάμωση της υπεύθυνης εν…