tikefonia

Η επιχείρηση που ιδρύθηκε από τις τέσσερις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα θα έχει στόχο τη διαχείριση των κακοπληρωτών που αλλάζουν δίκτυο και αφήνουν χρέη στον προηγούμενο πάροχο

Με στόχο να περιοριστούν τα «φέσια» στην αγορά κινητής τηλεφωνίας οι τέσσερις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά κινητής τηλεφωνίας (Cosmote, Wind, Vodafone, Cyta) συστήνουν κοινή επιχείρηση με την ονομασία «Τηλέγνους» για τη διαχείριση των κακοπληρωτών, που αλλάζουν δίκτυο αφήνοντας χρέη στον προηγούμενο πάροχο.

Οι τέσσερις εταιρίες κατέχουν από 25% στην επιχείρηση, που ιδρύθηκε πριν από λίγους μήνες μετά από γνωμοδότηση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, και έχει ως στόχο, όπως αναφέρεται, «την σύσταση και λειτουργία κοινού Αρχείου με δεδομένα οικονομικής συμπεριφοράς (ασυνέπειας) συνδρομητών-πελατών (φυσικών ή νομικών προσώπων) των συμβαλλόμενων εταιρειών κινητής τηλεφωνίας, ώστε να καθίσταται δυνατός ο έλεγχος φερεγγυότητας του υποψήφιου πελάτη για νέα σύνδεση κινητής τηλεφωνίας, καθώς και κάθε συναφής με τα παραπάνω σκοπός».

Η «Τηλέγνους» θα λειτουργεί υπό την αιγίδα της Ενωσης Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας (ΕΕΚΤ). Οσον αφορά τα στοιχεία του συνδρομητή που βρίσκεται στη λίστα, θα περιλαμβάνεται το όνομα, ο αριθμός ταυτότητας ή διαβατηρίου, η διεύθυνση και η οφειλή όσων θεωρούνται κακοπληρωτές. Σημειώνεται ότι θα αφορά μόνο οφειλές άνω των 200 ευρώ που έχουν καταστεί ληξιπρόθεσμες (έχουν περάσει δηλαδή τρεις μήνες από την ημερομηνία πληρωμής).

Αξίζει να σημειωθεί ότι η λίστα θα αφορά μόνο οφειλές άνω των 200 ή 300 ευρώ που έχουν καταστεί ληξιπρόθεσμες έχουν περάσει δηλαδή τρεις μήνες από την ημερομηνία πληρωμής και με βάση την απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα «οι πάροχοι θα πρέπει να ενημερώνουν μέσω σχετικού εντύπου που υπογράφει ο συνδρομητής με σχετικό γενικό όρο και σε λογαριασμό που αποστέλλεται στον συνδρομητή·

σε κάθε δε περίπτωση, θα πρέπει να ενημερώνουν το υποκείμενο μέσω της αποστολής του επόμενου λογαριασμού του ή/και μέσω σύντομου γραπτού μηνύματος στο κινητό του τηλέφωνο (SMS) ότι η οφειλή του κατέστη ληξιπρόθεσμη και ότι πλέον ο πάροχος  έχει δικαίωμα και θα διαβιβάσει το στοιχείο αυτό στο κοινό αρχείο».

Load More Related Articles
Load More In Ελλάδα
Comments are closed.

Check Also

Μία αξιόλογη και αξιέπαινη δωρεά της Συνεταιριστικής Τράπεζας Θεσσαλίας, στο ΚΥ Πύλης(βίντεο/φωτό)

Σε μία αξιόλογη, αξιέπαινη και ταυτόχρονα συγκινητική δωρεά, πέρασε σήμερα η Δ/νση της Συν…