panelladikes2121 copy

Αν η διαφορά μεταξύ των βαθμολογιών του α΄ και β΄ βαθμολογητή είναι μεγαλύτερη από δώδεκα (12) μονάδες στην κλίμακα 0−100, τότε καλύπτονται από την Επιτροπή του Β.Κ. οι βαθμοί και των δύο βαθμολογητών και το γραπτό δίνεται για αναβαθμολόγηση σε τρίτο βαθμολογητή (αναβαθμολογητή). Αν λοιπόν ο α βαθμολογητής βαθμολογήσει με 80 και ο β με 67, τότε το γραπτό αυτό θα πάει για αναβαθμολόγηση αφού οι διαφορά είναι μεγαλύτερη των 12 μονάδων, στην περίπτωση του παραδείγματος είναι 13.

Τελικός γραπτός βαθμός του γραπτού δοκιμίου σε περίπτωση αναβαθμολόγησης του είναι το πηλίκο της διαίρεσης του αθροίσματος των δύο μεγαλύτερων βαθμών των βαθμολογητών δια του δέκα (10).

ναβαθμολόγηση − τελικός γραπτός βαθμός μαθήματος

1. Μετά την ολοκλήρωση της βαθμολόγησης των γραπτών δοκιμίων κάθε μαθήματος σύμφωνα με τις διατάξεις του προηγούμενου άρθρου, η επιτροπή του Β.Κ. ελέγχει τις διαφορές βαθμολογίας μεταξύ των δύο βαθμολογητών κάθε γραπτού δοκιμίου. Αν η διαφορά βαθμολογίας είναι ίση ή μικρότερη των δώδεκα (12) μονάδων στην κλίμακα 0−100, τελικός γραπτός βαθμός υπολογιζόμενος στην κλίμακα (0−20) είναι το πηλίκο της διαίρεσης του αθροίσματος των βαθμών των δύο βαθμολογητών δια του δέκα (10).

2. Αν η διαφορά μεταξύ των βαθμολογιών του α΄ και β΄ βαθμολογητή είναι μεγαλύτερη από δώδεκα (12) μονάδες στην κλίμακα 0−100, τότε καλύπτονται από την Επιτροπή του Β.Κ. οι βαθμοί και των δύο βαθμολογητών και το γραπτό δίνεται για αναβαθμολόγηση σε τρίτο βαθμολογητή (αναβαθμολογητή). Ο τρίτος βαθμολογητής (αναβαθμολογητής), ο οποίος επιλέγεται μεταξύ των βαθμολογητών με μεγαλύτερη εκπαιδευτική εμπειρία και είναι κατά προτίμηση Σχολικός Σύμβουλος ή Διευθυντής Λυκείου ή καθηγητής με βαθμό τουλάχιστον Δ΄ της οικείας ειδικότητας που έχει διδάξει το μάθημα, κατά προτίμηση για ένα τουλάχιστον έτος κατά την τελευταία διετία, διορθώνει το γραπτό δοκίμιο με μαύρο στυλό με την ίδια διαδικασία που αναφέρεται στο άρθρο 7 της παρούσης και αναγράφει αριθμητικώς και ολογράφως στο ειδικό πλαίσιο του γραπτού δοκιμίου το βαθμό αναβαθμολόγησης.

3. Τελικός γραπτός βαθμός του γραπτού δοκιμίου σε περίπτωση αναβαθμολόγησης του είναι το πηλίκο της διαίρεσης του αθροίσματος των δύο μεγαλύτερων βαθμών των βαθμολογητών δια του δέκα (10).

4. Η Επιτροπή κάθε Β.Κ. ελέγχει τον τρόπο βαθμολόγησης, την ποιότητα των αναβαθμολογήσεων, απευθύνει οδηγίες και συστάσεις στους βαθμολογητές και μεριμνά ώστε τα γραπτά δοκίμια να βαθμολογούνται από διαφορετικούς βαθμολογητές.

5. Ο κάθε βαθμολογητής ή αναβαθμολογητής αναγράφει στον ειδικό χώρο του γραπτού το βαθμό με τον οποίο βαθμολογεί το κάθε ερώτημα ή υποερώτημα με βάση την καθορισμένη από την Κ.Ε.Ε. βαθμολογία.

Οδηγός Σπουδών και Επαγγέλματος 2016 (του Χρήστου Κάτσικα)

Μάθε για…

• το «who is who» των επιστηµονικών πεδίων
• το πανόραµα των τµηµάτων ΑΕΙ και ΤΕΙ
• το αντικείµενο σπουδών κάθε τµήµατος, τις κατευθύνσεις και τις ειδικεύσεις
• τα τµήµατα µε τις καλύτερες επαγγελµατικές προοπτικές
• τα τµήµατα µε ιδιαιτερότητες
• τα επιστηµονικά πεδία που «µαγνητίζουν» τους περισσότερους υποψηφίους
• το συνδυασµό επιστηµονικών πεδίων που προσφέρουν περισσότερες θέσεις
• τον αριθµό των υποψηφίων και τις προσφερόµενες θέσεις
• τα «κλειδιά» για τη συµπλήρωση του µηχανογραφικού
• τη σωστή επιλογή των σχολών προτίµησης
• την επιλογή τµηµάτων χωρίς απώλεια µορίων

Πηγή:alfavita.gr

Load More Related Articles
Load More In Εκπαίδευση
Comments are closed.

Check Also

Τρικαλινοί δρομείς στον Μαραθώνιο της Βιέννης!!!

Ακόμη μια αποστολή του Συλλόγου Δρομέων Τρικάλων σε Μαραθώνιο του εξωτερικού ! Αυτή την φο…