ΠΡΙΣΜΑ 10/05/2007 ΤΟ ΝΕΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

Προαναγγέλλεται διάλογος – Συμφώνησαν και για μόνιμους διορισμούς
Διάλογο με δασκάλους, καθηγητές και στελέχη της εκπαίδευσης προαναγγέλλει το υπουργείο Παιδείας προκειμένου να προχωρήσει η νομοθέτηση της αυτοαξιολόγησης των σχολικών μονάδων. Επιβεβαιώνοντας όσα ανέφερε χθες η “Α”, επισημαίνει ότι “συμπεριλαμβάνεται στο Τριετές Σχέδιο του υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων που συμφωνήθηκε με τους θεσμούς”.

Η ανακοίνωση έρχεται σε συνέχεια δημοσιευμάτων για την έκθεση της Κομισιόν που αποτυπώνει την κατάσταση της εκπαίδευσης στην Ελλάδα, προβαίνοντας σε συστάσεις, μεταξύ των οποίων και ως προς το ζήτημα της αξιολόγησης (με όρους ατομικής αξιολόγησης).

“Η έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που βασίζεται σε στοιχεία παλιότερων ετών, διαπιστώνει την υποβάθμιση της εκπαίδευσης, για την οποία όμως οι ευθύνες είναι συγκεκριμένες και αφορούν τα πρώτα πέντε χρόνια των Μνημονίων” τονίζεται από το υπουργείο, που συμπληρώνει: “Η σημερινή κυβέρνηση κατόρθωσε να ανακόψει την καθοδική πορεία του εκπαιδευτικού συστήματος με σειρά μέτρων”.

Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στον Ενιαίο Τύπο Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου, αλλά και στις δυνατότητες διευκόλυνσης των ΑΕΙ μέσω υποτροφιών και μεταφοράς κονδυλίων από τους ΕΛΚΕ, μέσω της ενδυνάμωσης της Συγκλήτου, μέσω της θεσμοθέτησης εκλεκτορικών σωμάτων με μεγάλο αριθμό μελών και διαφάνεια. Ακόμη, το υπουργείο επισημαίνει πως ανέπτυξε και εδραίωσε τον θεσμό του ακαδημαϊκού υποτρόφου.

Όσον αφορά τη γήρανση του εκπαιδευτικού προσωπικού, υπενθυμίζει ότι πρώτο δημοσιοποίησε τα στοιχεία. “Αποτελούν το βασικό επιχείρημα για την αναγκαιότητα του διορισμού 20.000 μονίμων εκπαιδευτικών” τονίζει και επισημαίνει ότι συμφώνησαν και οι θεσμοί.

iPaideia.gr,  avgi.gr

 

Load More Related Articles
Load More In Εκπαίδευση
Comments are closed.

Check Also

Το Δημόσιο αλλάζει νοοτροπία: Νέο σύστημα μπόνους παραγωγικότητας. 9 συχνές ερωτήσεις…

Το νέο σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής το οποίο θα εφαρμόζεται στους φορείς του Δημοσίου π…