
Το πληροφοριακό σύστημα θα λειτουργεί με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, σε 24ωρη βάση, 7 ημέρες την εβδομάδα, σε πολλαπλές γλώσσες
Πολυκαναλικό κέντρο επικοινωνίας και υποστήριξης προκειμένου να καταστεί εφικτή η άμεση ενημέρωση και εξυπηρέτηση των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας και των πολιτών σε θέματα αρμοδιότητας του ΥΠΑΙΘΑ με σκοπό να εξασφαλιστεί η βελτίωση της αποδοτικότητας των υπηρεσιών του υπουργείου, καθώς και, η ενίσχυση της διαφάνειας προς τους πολίτες, ετοιμάζει το υπουργείο Παιδείας.
Το πληροφοριακό σύστημα θα λειτουργεί με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, σε 24ωρη βάση, 7 ημέρες την εβδομάδα, σε πολλαπλές γλώσσες και θα διαλειτουργεί με άλλα πληροφοριακά συστήματα.
Το σύστημα θα παρέχει αυτοματοποιημένες απαντήσεις, καθώς και συμπληρωματικά, τηλεφωνική εξυπηρέτηση μέσω συστήματος παρακολούθησης και διαχείρισης αιτημάτων (ticketing).
Θα αναπτυχθούν στατιστικά εργαλεία και μέθοδοι παρακολούθησης της λειτουργίας του συστήματος, της αποδοτικότητάς του και της ικανοποίησης των χρηστών.
Για το νέο αυτό πληροφοριακό σύστημα έχει προβλεφθεί δαπάνη 4.000.000,00 ευρώ.
Πηγή:esos.gr, (Χ. Σιακαβάρας)