ΕΛΤΑ: Έξυπνες θυρίδας και ψηφιακός ταχυδρόμος είναι τα πρώτα βήματα του ψηφιακού εκσυγχρονισμού που παρουσιάστηκαν στην 86η ΔΕΘ.
Αναμένεται η εγκατάσταση για 50 “Έξυπνες Θυρίδες” σε επιλεγμένα καταστήματα των ΕΛΤΑ, στο επόμενο διάστημα.
Διαβάστε παρακάτω αναλυτικά…
ΕΛΤΑ: Τι είναι οι έξυπνες θυρίδες και πότε εγκαινιάζονται
Τα βήματα του ψηφιακού εκσυγχρονισμού τους παρουσίασαν στην 86η ΔΕΘ τα ΕΛΤΑ. Μεταξύ αυτών, ξεχωρίζουν οι “Έξυπνες θυρίδες” (τα ΕΛΤΑ Pickup) και ο “Ψηφιακός Ταχυδρόμος”.
Προηγήθηκαν την Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου τα εγκαίνια της λειτουργίας 45 mini robots που εγκατέστησε ο Οργανισμός στο Κέντρο Διαλογής Θεσσαλονίκης, τα οποία μπορούν να εξυπηρετήσουν 120 εξόδους, δηλαδή ταχυδρομικούς κωδικούς, με ταχύτητα διαχείρισης περίπου 3.000 δεμάτων την ώρα (ανάλογη εγκατάσταση λειτουργεί στην Αθήνα).
Με δυνατότητα να μεταφέρουν από έναν απλό φάκελο μέχρι ένα δέμα βάρους 10 κιλών, τα robots των ΕΛΤΑ μπορούν να διαχειριστούν σχεδόν το 80% των εισερχόμενων αντικειμένων.
Οι “Έξυπνες Θυρίδες” και ο “Ψηφιακός Ταχυδρόμος” των ΕΛΤΑ
Παράλληλα, στη Θεσσαλονίκη και στην 86η ΔΕΘ παρουσιάστηκαν οι “Έξυπνες Θυρίδες”, τα ΕΛΤΑ Pickup, στα οποία ο πελάτης του Οργανισμού θα μπορεί να παραλαμβάνει το αντικείμενο – το πακέτο ή την αλληλογραφία του – καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας και της εβδομάδας.
“Οι πελάτες μας θα μπορούν να επιλέγουν την παραλαβή από Smart Locker, μέσω ειδικής εφαρμογής και θα ειδοποιούνται μέσω αυτής για τον χρόνο που το πακέτο τους θα φτάνει στο σημείο εξυπηρέτησης, με οδηγίες παραλαβής, το Locker PIN και τον χάρτη τοποθεσίας του Locker.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το επόμενο διάστημα θα εγκατασταθούν 50 “Έξυπνες Θυρίδες” σε επιλεγμένα καταστήματα των ΕΛΤΑ, με στόχο το εμπορικό λανσάρισμα της υπηρεσίας στις 15 Δεκεμβρίου.
Αντίστοιχα, στο πλαίσιο της 86ης ΔΕΘ παρουσιάστηκε και ο “Ψηφιακός Ταχυδρόμος”. Όπως επισήμαναν στελέχη των ΕΛΤΑ, οι διανομείς θα είναι εξοπλισμένοι με συσκευές PDA και λογισμικό που θα αναπτυχθεί και θα λειτουργείται από τον Όμιλο, με τη βοήθεια των οποίων θα μπορούν να πραγματοποιούν εισπράξεις και πληρωμές, να επιλέγουν τη βέλτιστη διαδρομή και τυχόν αναδρομολόγηση, να αντιπαραβάλλουν οποιαδήποτε παραγγελία, λογαριασμό ή υπηρεσία και να εκτυπώνουν αποδείξεις και ειδοποιητήρια.
“Ο Ψηφιακός Ταχυδρόμος θα προσφέρει ποιοτική, ολοκληρωμένη και καλύτερη εμπειρία πελάτη, θα μειώσει τους χρόνους αναμονής στα ταχυδρομικά καταστήματα, αλλά και για τους ίδιους τους ταχυδρόμους, θα αποτελέσει ουσιαστική αναβάθμιση της εργασίας τους”, υπογράμμισαν τα στελέχη των ΕΛΤΑ.
Πηγή:newsme.gr