Στην τοποθέτηση ταμείων αυτοεξυπηρέτησης προχωρά η Lidl Hellas με στόχο έως το τέλος του 2026 να έχουν τοποθετηθεί σε όλα τα σούπερ μάρκετ
«Θα ανοίξετε άλλο ταμείο;» Μία από τις πιο συχνές φράσεις που ακούγονται στα σούπερ μάρκετ της αλυσίδας Lidl σε ώρες αιχμής θα αποτελεί σύντομα παρελθόν καθώς η διοίκηση της ξεκίνησε σε πιλοτικό επίπεδο και στην Ελλάδα τα ταμεία self checkout (αυτοεξυπηρέτησης) που στόχο έχουν να υποκαταστήσουν πλήρως αυτά με τους ταμίες την επόμενη διετία. Όπως πρώτο είχε γράψει το flash.gr από τον περασμένο Ιανουάριο, η γερμανική αλυσίδα, η οποία φέτος συμπληρώνει 25 χρόνια στην Ελλάδα, θα πειραματιστεί πρώτα σε ένα αριθμό καταστημάτων και στην συνέχεια, αν το «πείραμα» πετύχει, θα το επεκτείνουν στο σύνολο των σούπερ μάρκετ της αλυσίδας.
Αρχή από την Σίνδο
Όπως ανέφερε χθες στην ομιλία του στην εκδήλωση για τον εορτασμό των 25 χρόνων της Lidl Hellas ο πρόεδρος διοίκησης Martin Brandenburger, ήδη το πρώτο κατάστημα όπου έχουν τοποθετηθεί ταμεία αυτοεξυπηρέτησης είναι στην Σίνδο στην Θεσσαλονίκη ενώ μέχρι το τέλος του καλοκαιριού θα λειτουργεί και το πρώτο στην Αθήνα. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό της διοίκησης στόχος είναι μέχρι το τέλος του 2026 όλα τα σούπερ μάρκετ της αλυσίδας – σήμερα αριθμεί 230 – να έχουν μετατραπεί σε καταστήματα αποκλειστικά self checkout.
Πώς θα λειτουργούν
Όπως προαναφέρθηκε για την Ελλάδα εξετάζεται το μοντέλο όπου θα λειτουργούν αποκλειστικά ταμεία self checkout με το προσωπικό να έχει εποπτικό και υποστηρικτικό ρόλο μέχρι να υπάρξει πλήρης εξοικείωση με την διαδικασία. Πέρα από τα υπόλοιπα προϊόντα που θα σκανάρουν μόνοι τους στα ταμεία, οι πελάτες της Lidl θα καλούνται, ακολουθώντας απλές οδηγίες από σχετικούς πίνακες, πριν φτάσουν στο ταμείο να τοποθετούν οι ίδιοι τα αυτοκόλλητα με τα barcode σε μη τυποποιημένα προϊόντα όπως είναι αυτά στις «ζεστές γωνιές» (αρτοποιείο) ή στην μαναβική.
Paperless αποδείξεις
Μία άλλη αλλαγή που θα λάβει χώρα μέσα στο καλοκαίρι είναι η κατάργηση των έγχαρτων αποδείξεων για τους πελάτες που είναι κάτοχοι της κάρτας Lidl Plus. Οι παραπάνω θα λαμβάνουν αποκλειστικά ηλεκτρονικά την απόδειξη των αγορών τους στην εφαρμογή της Lidl. Το παραπάνω μέτρο εντάσσεται στην πολιτική της αλυσίδας για την μείωση της κατανάλωσης χαρτιού. Προς αυτή την κατεύθυνση έχει μειωθεί σημαντικά και ο αριθμός των αντιτύπων των φυλλαδίων που τυπώνει η αλυσίδα.
Πηγή:flash.gr