Roula

Με αφορμή το κλείσιμο ενός χρόνου ως πρόεδρος της ΔΕΥΑ Πύλης, αλλά και την ΜΗ ικανοποιητική ανταπόκριση των πολιτών στο κάλεσμα της Διοίκησης της ΔΕΥΑΠ, για διακανονισμό των οφειλών τους, ζητήσαμε και πήραμε μια μίνι συνέντευξη από την πρόεδρο της Επιχείρησης κα Λαμπρινή (Ρούλα) Οικονόμου, η οποία χρησιμοποιώντας λόγο ευσύνοπτο και παράλληλα ενδελεχή, μας μίλησε για θέματα που αφορούν την επιχείρηση…

Ερ.: Μετά από σχεδόν ένα χρόνο θητείας σας κ.Οικονόμου ως Πρόεδρος της ΔΕΥΑΠ πως κρίνετε την πορεία της λειτουργίας της;

Οι επιχειρησιακές ανάγκες της ΔΕΥΑ Πύλης για την παροχή υπηρεσιών στους πολίτες είναι τεράστιες και καθημερινά αυξανόμενες. Αν αναλογιστεί κανείς την τεράστια έκταση του δήμου Πύλης, τις ιδιομορφίες του ορεινού όγκου αλλά και την παλαιότητα των δικτύων και των υποδομών μπορεί εύκολα να καταλάβει τη δυσκολία των προσπαθειών μας για τη διατήρηση της επάρκειας και της ποιότητας του νερού σε όλους τους οικισμούς.

 

Ερ.: Ποια η οικονομική κατάσταση και η πορεία των εσόδων της επιχείρησης;

Υπενθυμίζουμε ότι τα μοναδικά έσοδα της ΔΕΥΑ είναι τα τέλη ύδρευσης των καταναλωτών και με αυτά και μόνο προσπαθεί καθημερινά να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις της.

Επιπλέον, η εκτόξευση του κόστους λειτουργίας τον τελευταίο χρόνο τόσο στο ενεργειακό όσο και στο κόστος υλικών (τουλάχιστον 40% αύξηση) καθιστούν ακόμα δυσκολότερη την λειτουργία της επιχείρησης.

Να επισημάνω, ότι τα τέλη ύδρευσης δεν έχουν αυξηθεί τα τελευταία δέκα χρόνια και πρόθεσή μας είναι να τα κρατήσουμε σε χαμηλά επίπεδα αναλογιζόμενοι τη δύσκολη οικονομική συγκυρία που βιώνουν πολίτες και επιχειρήσεις.

 

Ερ.: Ποια η ανταπόκριση των πολιτών;

Οι καταναλωτές οφείλουν να είναι συνεπείς στις υποχρεώσεις απέναντι στην επιχείρηση ώστε να μπορεί και εκείνη να είναι συνεπής απέναντί τους..

Ενδεικτικά αναφέρω ότι σε σύνολο τριακοσίων διακανονισμών που πραγματοποιήθηκαν αυτό το διάστημα σήμερα δεν είναι ενεργοί ούτε οι μισοί.

 

Ερ.: Πώς σκέφτεστε να αντιμετωπίσετε τη δυσχέρεια εισπράξεων;

Είμαστε υποχρεωμένοι να εξαντλήσουμε κάθε μέσο ώστε να διαφυλάξουμε την ομαλή λειτουργία της επιχείρησης και να συνεχίσουμε να παρέχουμε υπηρεσίες στους συνεπείς πολίτες.

Δυστυχώς είμαστε στη δυσάρεστη θέση να προβούμε σε διακοπές νερού διότι η ανταπόκριση των πολιτών στο κάλεσμα της υπηρεσίας για πληρωμές και διακανονισμούς που ξεκινήσαμε πριν έξι μήνες δεν ήταν ικανοποιητική.

Με την ευκαιρία που μου δίνετε θέλω να απευθύνω έκκληση στους πολίτες  να διακανονίσουν τις οφειλές τους, ώστε να μη βρεθούν στη δυσάρεστη θέση να αντιμετωπίσουν την διακοπή της υδροδότησής τους και να επιβαρυνθούν τα τέλη επανασύνδεσης.

Load More Related Articles
Load More In Τοπικά
Comments are closed.

Check Also

Το Σχέδιο αποκατάστασης ζημιών από τα ακραία καιρικά φαινόμενα «Daniel» και  «Elias», παρουσίασαν στο Μουζάκι, Μητσοτάκης – Σταϊκούρας

Το σχέδιο αποκατάστασης ζημιών από τα ακραία καιρικά φαινόμενα «Daniel» και  «Elias», σε Σ…