Το παιχνίδι είναι η γέφυρα του παιδιού με την ενήλικη ζωή του.
Τα παιδιά είναι από τη φύση τους έτοιμα για εξερεύνηση και δημιουργία.
Η εξερεύνηση άλλωστε και ο πειραματισμός ενισχύουν την γνωστική τους ανάπτυξη και όταν αυτό γίνεται με ευχάριστο τρόπο η διαδικασία δεν διαφέρει σε τίποτα από ένα παιχνίδι.
Ένα δομημένο όμως παιχνίδι που εκτός των άλλων μεταφέρει την παιδαγωγική του διάσταση, ακολουθώντας κανόνες οι οποίοι τηρούνται και έτσι παρέχουν στα παιδιά συναισθήματα εμπιστοσύνης, σταθερότητας και ασφάλειας.
Οι επιστημονικά αποδεδειγμένες τεχνικές παιχνιδιού που εφαρμόζονται στα ΚΔΑΠ ΜΑΘΗΣΗ, μαθαίνουν τα παιδιά να συνδέουν τη συμπεριφορά τους και τις συνέπειες που έπονται αυτής.
Είναι ακριβώς μια μικρογραφία της ίδιας της ζωής και όλο αυτό επιτυγχάνεται με ομαλό και ήπιο τρόπο.
Με το παιχνίδι λοιπόν το παιδί δρα ελεύθερα και αβίαστα, δημιουργεί και μαθαίνει, αναπτύσσει τη σκέψη του, βρίσκει τρόπους αντιμετώπισης των προβλημάτων, οξύνει την κρίση του, εξελίσσει τις κινητικές, αισθητικές, νοητικές και κοινωνικές του δεξιότητες, αποκτά ταυτότητα και ετοιμάζεται να αντιμετωπίσει τον επόμενο κόσμο του. Αυτόν της εφηβείας και στη συνέχεια της ενήλικης ζωής.
Έτσι κ’ αλλιώς η μετάβαση είναι αναπόφευκτη.
Ας φτιάξουμε λοιπόν τη γέφυρα για να γίνει και όμορφη.
Με σεβασμό στον μοναδικό ρόλο του κάθε γονέα και στη μοναδικότητα του κάθε παιδιού δημιουργούμε όλοι μαζί δεσμούς ζωής…