ste-4

Η αίτηση ακύρωσης έγινε από εκπαιδευτικούς Τμημάτων Ένταξης και εστιάζει σε 5 σημεία

Αίτηση ακύρωσης της ΥΑ αρ.9950/ΓΔ5/2023 (ΦΕΚ Β ́388/27.1.2023), της γνωστής υπουργικής απόφασης με τα κριτήρια αξιολόγησης εκπαιδευτικών, κατέθεσαν εκπαιδευτικοί στο Συμβούλιο της Επικρατείας.

Η αίτηση ακύρωσης έγινε από εκπαιδευτικούς Τμημάτων Ένταξης και εστιάζει σε 5 σημεία:

1. Εξειδίκευση αξόνων ΕΠΕ- Κριτήριο Α1 αα) ii): Μη θεσμοθετημένο υπηρεσιακό καθήκον (αφορά εκπαιδευτικούς ΤΕ)

2. Σχέδιο μαθήματος- Κριτήριο Α1 αα) i):

Α) αξιολογείται αυτοτελώς ο εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής στην προετοιμασία σχεδίου μαθήματος, όταν η κατάρτιση και το περιεχόμενό του εξαρτάται από τον εκπαιδευτικό γενικής τάξης (αφορά τους εκπαιδευτικούς ΤΕ)

Β) Δεν υπάρχει καθορισμός προδιαγραφών για την προετοιμασία σχεδίου μαθήματος (αφορά στην πράξη όλους τους εκπαιδευτικούς)

3.Αξιολόγηση της κατάλληλης χρήσεως Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ):

Σε πλείστα σημεία αξιολογείται ο εκπαιδευτικός σε σχέση την χρήση Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), την στιγμή που η προσβαλλόμενη απόφαση παραγνωρίζει ότι τέτοιες Τεχνολογίες δεν είναι διαθέσιμες ενώ είναι απολύτως σαφές ότι όλα τα σχολεία δεν είναι εφοδιασμένα με τα ίδια τεχνικά μέσα.
(αφορά στην πράξη όλους τους εκπαιδευτικούς)

4. Ως προς την αοριστία επιμέρους τιθέμενων κριτηρίων της προσβαλλόμενης αποφάσεως που έχουν τεθεί καθ’υπέρβαση των αρχών αξιολόγησης του άρθρου 56 παρ.2 ν.4823/2021: Σε πλείστα κριτήρια αξιολόγησης, καθ’υπέρβαση της παρεχόμενης νομοθετικής εξουσιοδότησης του άρθρου 80 ν.4823/2021 σε συνδυασμό με τις αρχές αξιολόγησης που θέτει το άρθρο 56 παρ.2 ν.4823/2021, αλλά και κατά παράβαση των αρχών της διαφάνειας, αντικειμενικότητας, αξιοκρατίας και ασφάλειας δικαίου η προσβαλλόμενη υπουργική απόφαση θέτει όλως ασαφή, μη απτά, μη αποδείξιμα και αδύνατα να υποστούν έλεγχο κριτήρια
(Σχεδόν όλα τα Κριτήρια στα πεδία Α1 Α2 και Β – αφορά στην πράξη όλους τους εκπαιδευτικούς)

5. Ως προς τους ορισθέντες αξιολογητές του εκπαιδευτικού έργου των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής:

Ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης Επιστημονικής Ευθύνης δεν έχει καμία εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή
(αφορά εκπαιδευτικούς των ΤΕ και στην πράξη και εκπαιδευτικούς ειδικών σχολείων)

Ο Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης δεν είναι σε θέση να αξιολογήσει την υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής των τμημάτων ένταξης (αφορά στην πράξη όλους τους εκπαιδευτικούς)

Για τους παραπάνω λόγους ζητήθηκε η ακύρωση της προσβαλλόμενης Υπουργικής Απόφασης.

Πηγή:esos.gr

Load More Related Articles
Load More In Εκπαίδευση
Comments are closed.

Check Also

Μία αξιόλογη και αξιέπαινη δωρεά της Συνεταιριστικής Τράπεζας Θεσσαλίας, στο ΚΥ Πύλης(βίντεο/φωτό)

Σε μία αξιόλογη, αξιέπαινη και ταυτόχρονα συγκινητική δωρεά, πέρασε σήμερα η Δ/νση της Συν…