Πέμπτη, 3 Ιουλίου, 2025
ΑρχικήΕργασία - ΑπασχόλησηΗ ΕΕΚΕ ένας από τους βασικούς θεσμικούς φορείς της ΚτΠ στην προστασία...

Η ΕΕΚΕ ένας από τους βασικούς θεσμικούς φορείς της ΚτΠ στην προστασία του καταναλωτή: Απολογισμός Καταγγελιών έτους 2024

- Διαφημήσεις -
- Διαφημήσεις -
Από την αρχή της ίδρυσης της ΕΕΚΕ θέσαμε ως βασικό μας στόχο την προστασία των συμφερόντων των καταναλωτών. Όλες οι δράσεις μας, οι ενημερωτικές καμπάνιες, η συνεχής πληροφόρηση του κοινού, η λειτουργία των υπηρεσιών μας και γενικά όλη η δραστηριότητά μας κατατείνουν στην υποστήριξη και ενημέρωση του καταναλωτή.

Από τον Απολογισμό Διαχείρισης Καταγγελιών και άλλων καταναλωτικών ζητημάτων που εκπονήσαμε για το έτος 2024 και δημοσιοποιούμε προκύπτει ότι υπάρχει μία πλειάδα θεμάτων που συνεχίζουν και φέτος να τους ταλαιπωρούν, οδηγώντας τους πολλές φορές σε απόγνωση, τη στιγμή μάλιστα που οι δαπάνες διατροφής παραμένουν περιορισμένες, λόγω της συνεχιζόμενης ακρίβειας.

Αναλυτικά, οι κατηγορίες που απασχόλησαν και τους ώθησαν να προβούν σε καταγγελία το 2024 είναι οι παρακάτω:

·        Τραπεζικές Συναλλαγές 42,43%

·        Προϊόντα-Υπηρεσίες 33,55%

·        Τηλεπικοινωνίες 11,18%

·        Υπηρεσίες Κοινής Ωφέλειας 6,25%

·        Ακίνητα 3,95%

·        Τρόφιμα 0,99%

·        Τουριστικές Υπηρεσίες 0,66%

·        Ασφαλιστήρια Συμβόλαια 0,66%

·        Υπηρεσίες Εκπαίδευσης 0,33%

Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, το 2024:

Διαχειρίστηκε με επιτυχία το σύνολο (100%) των καταγγελιών και των καταναλωτικών ζητημάτων και ερωτημάτων που δέχτηκε και παρείχε στις πληροφορίες εξατομικευμένης και καθοδήγησης, σχετικά με τα δικαιώματά τους.

Η ΕΕΚΕ βρίσκεται διαρκώς στην υπηρεσία του καταναλωτή, παρεμβαίνοντας κάθε φορά που νιώθει απροστάτευτος και επιλύοντας κάθε καταναλωτικό πρόβλημα που ο ίδιος αδυνατεί να διευθετήσει.

Η ανάπτυξη της καταναλωτικής συνείδησης αποτελεί βασικό στόχο της ΕΕΚΕ η οποία πρωτοστατεί στο πλαίσιο αυτό και βρίσκεται πάντοτε δίπλα στην καταναλωτή.

Διαβάστε ολόκληρη τη στατιστική ανάλυση καταναλωτικών καταγγελιών 2024 εδώ

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, υποβάλλοντας ερωτήματα, αναφορές ή καταγγελίες, στα παρακάτω στοιχεία επικοινωνίας:

On line φόρμα υποβολής καταγγελίας: https :// eeke . gr / επικινόνια / καταγγελιές /

e-mail: info@eeke.gr

Τηλ: 210-8817730

- Διαφημήσεις -
Epilogi-banner
TEl-Panagiotu Xristakos-Aimilios-Nea A-Adamopoulos Tziortziotis-gif tegos-teletes
- Διαφημήσεις -
Pallantza-B-NEO Kalyvas-%CE%BC%CE%B1%CE%BA%CE%B5%CE%B4%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%B1%CF%83 TIMBRADOS-Giotas-S Balkizas Kostakis-Zootrofes-280-X-135 Kelari-gif
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
- Διαφημήσεις -

Δημοφιλέστερα