Στα πλαίσια του μαθήματος “Εργαστήρια Δεξιοτήτων” & την ενότητα “Φροντίζω το περιβάλλον”, την οποία & επέλεξε το Δημοτικό Σχολείο Γόμφων, στους μαθητές του Σχολείου, δόθηκε η δυνατότητα συν τοις άλλοις, με διαδραστικό τρόπο να αποκτήσουν οικολογική συνείδηση, ακόμα & με τον πιο απλό τρόπο, που είναι η φύτευση ενός δέντρου.
Οι ίδιοι οι μαθητές μέσω των δασκάλων τους, απευθύνθηκαν και ζήτησαν την βοήθεια του Δ. Πύλης, ο οποίος μέσω του ΟΚΠΑΔ, ανταποκρίθηκε στο αίτημά τους & “δώρισε” στους μαθητές της ΣΤ’ τάξης, των οποίων η όλη κίνηση, έγινε με δική τους πρωτοβουλία, 11 δεντράκια τύπου λέιλαντ, τα οποία και φύτεψαν στην αυλή του Σχολείου τους.
Η συγκεκριμένη δράση, εκτός του ό,τι διδάσκει και καλλιεργεί στα παιδιά, από μικρή ακόμη ηλικία, οικολογική συνείδηση μέσα από την άμεση επαφή τους με το περιβάλλον, του οποίου είναι και τα ίδια μέρος σε μια αρμονική συνύπαρξη με ό,τι το περιβάλλει, ταυτόχρονα, το θέριωμα των δέντρων & το αγέρωχο παράστημά τους στο πέρασμα του χρόνου, θα τους θυμίζει για πάντα & το δικό τους πέρασμά από το πρώτο τους Σχολείο, που τους χάρισε τους πιο αγνούς τους φίλους & τους αγαπημένους τους δασκάλους, οι νουθεσίες των οποίων θα τους συντροφεύουν για πάντα στη ζωή τους.
Το Δημ. Σχολείο Γόμφων σήμερα το πρωί στις 10:00, επισκέφθηκαν και παρακολούθησαν από κοντά την συγκεκριμένη δράση των μαθητών και ο πρόεδρος της ΤΚ Γόμφων κ. Κ. Ποντίκας, αλλά & ο εφημέριος του χωριού π. Απ. Μουτογεώργος.
Τι είναι τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων και σε τι στοχεύουν…
Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, που προωθεί του ΥΠΑΙΘ, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), αποτελούν καινοτόμο, δυναμική, εκπαιδευτική δράση, η οποία συνίσταται στην προσθήκη νέων Θεματικών Ενοτήτων στο Νηπιαγωγείο και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού και του Γυμνασίου, αξιοποιώντας σύγχρονες και καινοτόμες μεθόδους μάθησης.
Στόχος είναι η ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στις μαθήτριες και τους μαθητές, σε συνδυασμό με τη διαμόρφωση ενός σύγχρονου πλαισίου προγράμματος με δομή Ανοικτών Προγραμμάτων Σπουδών και Διαδικασιών.
Ενδεικτικά, οι σύγχρονες δεξιότητες περιλαμβάνουν την κριτική σκέψη, τη δημιουργικότητα, τη συνεργασία, την επικοινωνία, την ευελιξία και την προσαρμοστικότητα, την πρωτοβουλία, την οργανωτική ικανότητα, την ενσυναίσθηση και τις κοινωνικές δεξιότητες, την επίλυση προβλημάτων, τον ψηφιακό και τεχνολογικό γραμματισμό.