
ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2016-17
ΓΕΝΙΚΟ ΠΛΑΝΟ
- Χρόνος διεξαγωγής: Δευτέρα 20/02/17 έως Παρασκευή 24/02/17
- Διάρκεια: 5 Ημέρες για όλες τις Σχολές, σε όλες τις πόλεις έδρες του Π.Θ
- Διαδικασία: Τα Ακαδημαϊκά Τμήματα:
- Θα ορίσουν ομάδα εργασίας η οποία θα συντονίζεται από τον υπεύθυνο εξωστρέφειας του Τμήματος. Η επιλογή χώρων επίσκεψης καθώς και ο καθορισμός του ωρολογίου προγράμματος και του περιεχομένου των παρουσιάσεων – επιδείξεων, θα καθοριστεί από την ομάδα αυτή, και κατόπιν η πληροφόρηση θα κοινοποιηθεί στο Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων.
- Τον κεντρικό συντονισμό για κάθε Σχολή θα έχει η αντίστοιχη Κοσμητεία. Τον κεντρικό συντονισμό για όλες τις σχολές θα έχει το Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων.
Στόχος: Προτείνεται να δοθεί έμφαση (α) στην προβολή σύγχρονων επιστημονικών επιτευγμάτων, (β) στην διαφήμιση των ερευνητικών προσπαθειών του ΠΘ, και (γ) στην μεθοδολογία διδασκαλίας και έρευνας στον ακαδημαϊκό χώρο (σε πιθανή αντιδιαστολή με τις ως τώρα εμπειρίες των μαθητών σε σχολείο/φροντιστήριο).
ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ
1ο 1η Ανάρτηση στις 20/01/17 στην ιστοσελίδα και στο Fb του Π.Θ της ημερομηνίας διεξαγωγής του OPEN DAYS. Η ανάρτηση θα γίνει από το Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων.
2ο Ενημέρωση των ΚΕΣΥΠ και των Διευθύνσεων Β’Θμιας Εκπαίδευσης για τη διενέργεια και τον χρόνο διεξαγωγής των OPEN DAYS, επίσης από το Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων.
3ο: Διαμόρφωση από τους υπεύθυνους εξωστρέφειας των Ακαδημαϊκών Τμημάτων του τελικού ωρολογίου προγράμματος και του προγράμματος παρουσιάσεων – επιδείξεων και κοινοποίησή του στο Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων. Προκειμένου να ενημερωθούν έγκαιρα οι ενδιαφερόμενοι από την ιστοσελίδα του Π.Θ, παρακαλείσθε να έχετε οριστικοποιήσει τις σχετικές πληροφορίες και να τις αποστείλετε στο Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων έως την Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017 (e-mail επικοινωνίας: [email protected]).
4ο: 2η Ανάρτηση του τελικού ωρολογίου προγράμματος και του προγράμματος παρουσιάσεων – επιδείξεων της κάθε Σχολής στην ιστοσελίδα και στο Fb του Π.Θ την Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2017 προκειμένου τα ενδιαφερόμενα σχολεία να έχουν το χρόνο για να δηλώσουν την ημέρα και τον χώρο επίσκεψης στο Τμήμα ή στα Τμήματα που επιθυμούν..
5ο: Αποστολή στα Τμήματα του τελικού πίνακα επισκεπτών σχολείων όπως αυτός θα διαμορφωθεί από τις δηλώσεις συμμετοχής τους. Η συγκρότηση των σχολείων σε ομάδες επισκεπτών θα γίνει από το Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων.
6ο : Αποστολή δελτίων τύπου, ανάρτηση στο Fb του Π.Θ και λοιπές ενέργειες προβολής της διοργάνωσης από το Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων.
Επιμέρους Ενέργειες
- Ως προς τη διάρκεια υποδοχής των μαθητών στα Τμήματα, ορίζονται οι ώρες από τις00 το πρωί έως τις 2.00 το μεσημέρι.
- Ως προς το πρόγραμμα υποδοχής, τα Τμήματα, όπως ήδη έχει προταθεί, θα ρυθμίσουν τη μορφή και τη διάρκεια της ενημέρωσης, τους χώρους υποδοχής και τον αριθμό των επισκεπτών Για τη διαμόρφωση του προγράμματος σας παραθέτουμε ένα ενδεικτικό παράδειγμα:
Ας υποθέσουμε ότι διενεργείται επίσκεψη μαθητών σε ένα Τμήμα, το οποίο διαθέτει επιδείξεις σε Α=3 εργαστήρια, με μέγιστο αριθμό μαθητών ανά επίδειξη Β=20. Το συνολικό πλήθος των μαθητών που θα επισκεφθεί το Τμήμα ανά ημέρα θα είναι Ν=Α.Β=3.20=60. Μετά την πιθανή σύντομη εισαγωγική διάλεξη προς όλους του μαθητές, οι προδιαμορφωμένες τρεις υποομάδες θα μοιραστούν στα τρία εργαστήρια. Οι επιδείξεις θα επαναληφθούν τρεις φορές ώστε όλες οι ομάδες να περάσουν κυκλικά από όλα τα Εργαστήρια. Π.χ.
9-10: Υποδοχή όλων των μαθητών
10-11: Ομάδα 1-> Εργ. 1, Ομάδα 2-> Εργ. 2, Ομάδα 3-> Εργ. 3.
11-12: Ομάδα 1-> Εργ. 2, Ομάδα 2-> Εργ. 3, Ομάδα 3-> Εργ. 1.
12-13: Ομάδα 1-> Εργ. 3, Ομάδα 2-> Εργ. 1, Ομάδα 3-> Εργ. 2
- Σχετικά με το περιεχόμενο της σύντομης εισαγωγικής διάλεξης κατά την υποδοχή των μαθητών – εάν και εφόσον ενταχθεί στο πρόγραμμα του Τμήματος – προτείνονται ενδεικτικά τα εξής:
α) Παρουσίαση οπτικοακουστικού υλικού για το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Υπάρχει ολιγόλεπτο video του Π.Θ., διαθέσιμο από το Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων.
β) Ενημέρωση από φοιτητές του Τμήματος που μετακινήθηκαν μέσω Erasmus για τις δυνατότητες εκπόνησης μέρους των σπουδών σε άλλα ευρωπαϊκά ΑΕΙ
γ) Σύντομη παρουσίαση προοπτικών επαγγελματικής αποκατάστασης των αποφοίτων του Τμήματος (συνεννόηση με το Γραφείο Σταδιοδρομίας) και συζήτηση με αποφοίτους που έχουν επιτυχημένη σταδιοδρομία.
δ) Διαφήμιση της φοιτητικής ζωής στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας από προπτυχιακούς ή μεταπτυχιακούς φοιτητές του Τμήματος, καθώς και προβολή καινοτόμων δράσεων των φοιτητών.
- – Σχετικά με τη διαμόρφωση των υποομάδων επισκεπτών / μαθητών ανά εργαστήριο σας ενημερώνουμε ότι θα γίνει από το Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων σε συνεργασία με τα ενδιαφερόμενα σχολεία σύμφωνα με τη δυναμικότητα που θα προτείνει το κάθε Τμήμα.
- Θα ήταν ιδιαίτερα βοηθητικό για την άρτια διοργάνωση, αν οι υποψήφιοι διδάκτορες και οι προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές είναι στην 1η γραμμή των ομάδων εργασίας που θα συγκροτήσουν τα Τμήματα.
- Υπεύθυνη συντονισμού: Μαρία Αναστασίου
Τηλ: 24210/74709 & 74604, e-mail: [email protected] & [email protected]
- Υπεύθυνη επικοινωνίας: Ουρανία Γάτου
Τηλ: 24210/74645