Στο CodeAthon μετείχαν οι πρώτες ομάδες μαθητών, ολοκληρώνοντας ένα ημιτελές ηλεκτρονικό παιχνίδι
Την καινοτομία και τη ρομποτική προωθεί μέσω προγραμμάτων για μαθητές ο Δήμος Τρικκαίων. Αυτή τη φορά, με το CodeAthon, μια πρωτοβουλία προγραμματισμού κώδικα για μαθητές, που υλοποιήθηκε στο Μουσείο Τσιτσάνη την Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2018.
Σε αυτή μαθητές σε ομάδες από σχολεία των Τρικάλων (Εκπαιδευτήρια Σακκά, Μουσικό Σχολείο, 1οΓυμνάσιο) μετείχαν στη δράση με τίτλο «Ένα ημιτελές παιχνίδι ζητά να τελειοποιηθεί». Δηλαδή οι μαθητές ολοκλήρωσαν τον προγραμματισμό ενός παιχνιδιού για υπολογιστή στο προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch.
Ο στόχος ήταν, να παροτρύνει τους μαθητές ηλικίας 8-16 ετών να αποκτήσουν μία δημιουργική στάση απέναντι στον προγραμματισμό, αναπτύσσοντας παράλληλα τις προγραμματιστικές τους δεξιότητες, αλλά και να ενισχύσουν την ομαδικότητά τους.