A supermarket self-checkout lane machine till with a closed sign displayed on the screen. Also known as a SACAT.

(FERTNIG VIA GETTY IMAGES)

Το λογισμικό αναγνώρισης προσώπου πρόκειται σύντομα να χρησιμοποιηθεί στα σουπερμάρκετ του Ηνωμένου Βασιλείου για να επαληθεύει την ηλικία των πελατών που αγοράζουν αλκοόλ και τσιγάρα.

Αναμένεται να ενσωματωθούν στα ταμεία αυτόματης εξυπηρέτησης πελατών μέχρι το τέλος του 2018, με απώτερο σκοπό να μην αναγκάζονται κάθε φορά οι υπάλληλοι να τσεκάρουν τα στοιχεία του πελάτη για να ολοκληρωθεί η αγορά.

Το λογισμικό θα εφαρμοστεί από την κορυφαία αμερικανική τεχνολογική εταιρεία NCR, η οποία κατασκευάζει αυτόματες ταμειακές μηχανές για διάφορα σουπερμάρκετ του Ηνωμένου Βασιλείου
Η εταιρεία θα ενσωματώσει κάμερες στα αυτόματα ταμεία που ήδη υπάρχουν, οι οποίες θα εκτιμούν την ηλικία των πελατών που αγοράζουν αλκοολούχα ποτά ή προιόντα καπνού. Αυτόματα η αγορά τους θα εγκρίνεται ή θα απορρίπτεται.

«Είναι μια απλή διαδικασία που βοηθά τους λιανοπωλητές να πληρούν τις απαιτήσεις των ρυθμιστικών αρχών σε όλο τον κόσμο», αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της NCR, Ρόμπιν Τομπς.

Ωστόσο, στην πράξη θα φανεί αν αυτό το σύστημα θα είναι αποτελεσματικό. Τι θα γίνει στις περιπτώσεις που οι πελάτες θα εκτιμώνται μικρότεροι ή μεγαλύτεροι από ό,τι είναι; Θα είναι ακριβείς οι εκτιμήσεις; Θα φανεί με την υλοποίηση του σχεδίου, στα τέλη του έτους.
Το ίδιο εγχείρημα αναμένεται σταδιακά να περάσει και στο καζίνο.

huffingtonpost.gr

*To κείμενο αρχικά δημοσιεύτηκε στη βρετανική HuffPost και αποδόθηκε στα ελληνικά

Load More Related Articles
Load More In Κόσμος
Comments are closed.

Check Also

Θ. Χήρας από Πύλη: Σας καλώ σε μια νέα πορεία με γνω΄ση, σύνεση και όραμα, στηρίζοντας μια παρουσία με μέλλον, όραμα & αξίες(βίντεο/φωτό)

Την κεντρική του ομιλία στην Πύλη, μπροστά από τον χώρο του εκλογικού του κέντρου, πραγματ…