mm_002701553851473

23 με 25 Αυγούστου οι πρώτες προσλήψεις αναπληρωτών

Τις απαντήσεις  που έδωσε η υφυπουργός Παιδείας Σ. Ζαχαράκη και η Γενική Γραμματέας Σίσσυ  Γκίκα στη διάρκεια της τηλεδιάκσεψης , έδωσε το ΔΣ της ΔΟΕ.

Ειδικότερα   οι απαντήσεις που δόθηκαν από την πλευρά της ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ. ήταν οι παρακάτω:

1. Παράβολα

Καμία λύση δεν είναι δυνατό να δοθεί στο θέμα με τα παράβολα που έχουν πληρωθεί, αλλά υπάρχουν ποικίλα προβλήματα με την καταχώρησή τους, πριν την εξέταση των ενστάσεων από το Α.Σ.Ε.Π., παρά τις πιέσεις που ασκεί το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. Έγινε για μια ακόμη φορά σαφές ότι για τους συναδέλφους που δεν φαίνονται να έχουν καταβάλει το ποσό των 3 ευρώ δεν διαφαίνεται πολιτική λύση (που είναι απαραίτητη). Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. δεν σταματά τις θεσμικές παρεμβάσεις του για το ζήτημα ζητώντας άμεσα συνάντηση και από τον Υπουργό Εσωτερικών.

2. Στα περσινά επίπεδα ο αριθμός των αναπληρωτών που θα προσληφθεί

Οι πιστώσεις για προσλήψεις αναπληρωτών που θα διατεθούν για το σχ. έτος 2020-2021 θα κινούνται στα ίδια επίπεδα με το περσινά, με μια μικρή προσαύξηση που αναμένεται να προκύψει λόγω της εφαρμογής της δίχρονης προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης. Στόχος είναι, όπως αναφέρθηκε, η έγκαιρη κάλυψη των αναγκών σε ποσοστό πάνω από 70 % από την πρώτη φάση.

3. Από 23 έως  25 Αυγούστου  οι πρώτες προσλήψεις αναπληρωτών

Οι δηλώσεις των περιοχών  αναμένεται να γίνουν  μετά την οριστικοποίηση των κενών, στις 20 με 21 Αυγούστου ενώ οι πρώτες προσλήψεις στο διάστημα  23 με 25 Αυγούστου.

Όπως μας δήλωσε η υφυπουργός, ο στόχος του υπουργείου είναι οι αναπληρωτές να τοποθετηθούν στις σχολικές μονάδες, όπου και θα κάνουν ανάληψη υπηρεσίας (αντί να κάνουν στις Δ/νσεις Εκπ/σης όπως γινόταν ως τώρα), μία (1) εβδομάδα πριν την έναρξη λειτουργίας των σχολείων.

Εκκρεμεί φυσικά το να μας διευκρινιστούν όλα τα πρακτικά ζητήματα που προκύπτουν από την επιλογή αυτή και η τήρηση του συγκεκριμένου χρονοδιαγράμματος.
οποθετήσεις των αναπληρωτών

4. Οι τοποθετήσεις των αναπληρωτών

 Οι τοποθετήσεις των αναπληρωτών σε σχολεία  θα γίνουν με βάση τη σειρά εγγραφής στους πίνακες  και όχι με κοινωνικά κριτήρια, αφού το νομοθετικό πλαίσιο αλλάζει με την εφαρμογή του Ν.4589/19. Όπως δήλωσε η Γ.Γ. θα βγει και διευκρινιστική εγκύκλιος.

5.  Για τους  5.250 μόνιμους διορισμούς

Οι 5.250 διορισμοί της Γενικής Αγωγής, θα γίνουν μετά την έκδοση των οριστικών πινάκων και αφού εγγραφούν  στον προϋπολογισμό (με βάση τις προβλέψεις) του 2021. Δεν δόθηκε απάντηση στο ερώτημά μας περί του ποσοστού θέσεων που θα αποδοθεί στην Α/θμια Εκπαίδευση, που για τη Δ.Ο.Ε. δεν μπορεί να είναι με βάση τις πραγματικές ανάγκες κάτω από το 80%.

6. Άδειες ανατροφής των αναπληρωτών

Δε δόθηκε  σαφής απάντηση σχετικά με τις άδειες ανατροφής των αναπληρωτών και για το αν άδειες που άρχισαν το 2019-2020 θα συνεχιστούν μέχρι την εξάντλησή τους το 2020-2021. Ειπώθηκε ότι είναι ένα θέμα που εξετάζεται από το Υπουργείο και πρόκειται να εκδοθεί διευκρινιστική εγκύκλιος.

7. Το τελευταίο 10ημερο του Αυγούστου οι αποφάσεις για το άνοιγμα των σχολείων

Σε σχέση με τα πολύ σοβαρά ζητήματα που σχετίζονται με το άνοιγμα των σχολείων, θα συζητηθούν, σε άλλη συνάντηση, το τελευταίο 10ημερο του Αυγούστου με βάση την κατάσταση που θα επικρατεί στην εξάπλωση του Covid-19 και τις σχετικές εισηγήσεις  της επιτροπής λοιμωξιολόγων.

Η ΔΟΕ τονίζει στην ανακοίνωσή της:

Α.  Δυστυχώς, για μια ακόμη φορά, οι απαντήσεις κάλυψαν ένα πολύ μικρό μόνο μέρος των θεμάτων που τέθηκαν, ενώ οι απαντήσεις για τα περισσότερα θέματα μετατέθηκαν  για μια …επόμενη συνάντηση. Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., που, σταθερά, επιζητεί έναν ουσιαστικό θεσμικό διάλογο ο οποίος δεν συμβαίνει, περιμένει από την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. τον άμεσο ορισμό της επόμενης, δια ζώσης, συνάντησης αφού οι εξελίξεις απαιτούν έγκαιρη και ουσιαστική συζήτηση.

Β. Για το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. είναι σαφές ότι, πέρα από τις όποιες απαντήσεις δόθηκαν σε επίπεδο υλοποίησης του άμεσου χρονοδιαγράμματος του Υ.ΠΑΙ.Θ. εκκρεμεί σειρά απαντήσεων και ανάγκη ουσιαστικού διαλόγου ιδιαίτερα για ζητήματα που σχετίζονται με την εφαρμογή του Ν. 4692/2020 (εισηγήσεις Ι.Ε.Π. για πιλοτικό πρόγραμμα Αγγλικών στο Νηπιαγωγείο, κανονισμός λειτουργίας σχολείων, εργαστήρια δεξιοτήτων…), με κορυφαίο αυτό της επικείμενης έκδοσης των Υπουργικών Αποφάσεων για την εφαρμογή της αυτοαξιαλόγησης, την οποία ο κλάδος, έχοντας ως θέση την απόφαση της 88ης Γ.Σ. της Δ.Ο.Ε., έχει απορρίψει και πρόκειται να αντιπαλέψει σθεναρά.

Γ. Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. επιδιώκει ουσιαστικό θεσμικό διάλογο, απαιτώντας από την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. να τοποθετηθεί ξεκάθαρα για όλα τα ζητήματα δίχως να τα μεταθέτει συνεχώς και να αποδείξει έμπρακτα (κάτι που μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει) ότι επιθυμεί θεσμικό διάλογο με την εκπαιδευτική κοινότητα για επίλυση όλων των προβλημάτων και παρέχει την απαιτούμενη στήριξη, που οφείλει  να παρέχει, στο δημόσιο σχολείο.

Πηγή: esos.gr

Load More Related Articles
Load More In Εκπαίδευση
Comments are closed.

Check Also

Ολοκληρώθηκε η παράδοση- παραλαβή & η συγκρότηση σε Σώμα του νέου ΔΣ του Εμπορικού Συλλόγου Δ. Πύλης

Από το απερχόμενο ΔΣ του Εμπορικού Συυλόγου Πύλης, εξεδόθη η κάτωθι σχετική ανακοίνωση …