kesy trik

Κ.Ε.Σ.Υ. ΤΡΙΚΑΛΩΝ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ

Ap SpathisΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ: ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΣΠΑΘΗΣ

Αποστολή

Σύμφωνα με το Νόμο 4547/12-6-2018 άρθρο 7, παρ. 1,  αποστολή του Κ.Ε.Σ.Υ. είναι η υποστήριξη των σχολικών μονάδων και των Ε.Κ. της περιοχής αρμοδιότητάς τους για τη διασφάλιση της ισότιμης πρόσβασης όλων ανεξαιρέτως των μαθητών στην εκπαίδευση και την προάσπιση της αρμονικής ψυχοκοινωνικής τους ανάπτυξης και προόδου. Για την εκπλήρωση της αποστολής τους, τα Κ.Ε.Σ.Υ. δραστηριοποιούνται στους τομείς της διερεύνησης εκπαιδευτικών και ψυχοκοινωνικών αναγκών, της διενέργειας αξιολογήσεων, του σχεδιασμού και της υλοποίησης εκπαιδευτικών και ψυχοκοινωνικών παρεμβάσεων, δράσεων επαγγελματικού προσανατολισμού, της υποστήριξης του συνολικού έργου των σχολικών μονάδων και των Ε.Κ., της διενέργειας ενημερώσεων και επιμορφώσεων και της ευαισθητοποίησης του κοινωνικού συνόλου.

Όλες οι πράξεις, ενέργειες και κατευθύνσεις του Κ.Ε.Σ.Υ. έχουν εκπαιδευτικό προσανατολισμό. Το προσωπικό επίσης αναλαμβάνει δραστηριότητες υποστήριξης, πληροφόρησης και ευαισθητοποίησης των εκπαιδευτικών, των γονέων και της κοινωνίας. Υπάρχει δηλαδή ένα βαθύ προσωπικό συναίσθημα του προσωπικού του Κ.Ε.Σ.Υ. αφοσίωσης στο έργο του με αίσθημα ευθύνης, δημοκρατικότητας, ισονομίας, συνεργασίας και ευσυνειδησίας.

Δομή

Προϊστάμενος Κ.Ε.Σ.Υ. Τρικάλων: Απόστολος Σπαθής
Οργανικές θέσεις Προσωπικού
Εκπαιδευτικών Προσχολικής Εκπαίδευσης (ΠΕ60 ή ΠΕ61): 1
Εκπαιδευτικών Δημοτικής  Εκπαίδευσης (ΠΕ70 ή ΠΕ71): 2
Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΕ02): 1
Εκπαιδευτικών Επαγγελματικού Προσανατολισμού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: 2
Ψυχολόγων (ΠΕ23): 2
Κοινωνικών Λειτουργών (ΠΕ30): 2
Λογοθεραπευτών (ΠΕ21): 1
Διοικητικών Υπαλλήλων (ΠΕ1 Διοικητικού ή ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων): 1

Όραμα

Επιθυμούμε να υποστηρίζονται όλοι οι μαθητές των σχολικών μονάδων και των Ε.Κ. της περιοχής αρμοδιότητάς μας, ανεξαρτήτως των δυσκολιών τους, ώστε να διασφαλίζεται η ισότιμη πρόσβασή τους στην εκπαίδευση. Επιπλέον, επιθυμούμε ώστε να προασπίζεται η αρμονική ψυχοκοινωνική ανάπτυξη και πρόοδος των μαθητών μέσα από δράσεις που βαίνουν ποιοτικά βελτιούμενες στους τομείς α) της διερεύνησης εκπαιδευτικών και ψυχοκοινωνικών αναγκών, β) της διενέργειας ατομικών και ομαδικών αξιολογήσεων, γ) του σχεδιασμού και της υλοποίησης εκπαιδευτικών και ψυχοκοινωνικών παρεμβάσεων, δ) του επαγγελματικού προσανατολισμού, ε) της υποστήριξης του συνολικού έργου των σχολικών μονάδων και των Ε.Κ. στ) της διενέργειας ενημερώσεων και επιμορφώσεων και ζ) της ευαισθητοποίησης του κοινωνικού συνόλου

Χαρακτηριστικά – Ιδιαιτερότητες

Τα όργανα διοίκησης της υπηρεσίας είναι ο Προϊστάμενος και ο Σύλλογος του Εκπαιδευτικού Προσωπικού ως συλλογικό όργανο διοίκησης. Κατά τις συνεδριάσεις του προσωπικού ως συλλογικό διοικητικό όργανο, όπου προεδρεύει ο Προϊστάμενος, λαμβάνονται συλλογικά αποφάσεις, στρατηγικού και λειτουργικού χαρακτήρα για μείζονος σημασίας ζητήματα με τον ορθολογικό – συμμετοχικό δημοκρατικό τρόπο.

Η θεματολογία μπορεί να είναι: έλλειψη προσωπικού, μετακινήσεις προσωπικού, συνεργασίες, σχέσεις, συμπεριφορά, διαδικασίες, λεπτομέρειες λειτουργίας, καθορισμός επιτροπών αξιολόγησης περιστατικών, ιεράρχηση αναγκών, θέματα προτεραιότητας περιστατικών, στρατηγικές αντιμετώπισης παιδαγωγικών προβλημάτων, προβλήματα και ανάγκες που ανακύπτουν, αρμοδιότητες και καθήκοντα του προσωπικού, διοικητικές λειτουργίες της υπηρεσίας (προγραμματισμός, οργάνωση, διεύθυνση, έλεγχος) διαδικασίες έκδοσης γνωμάτευσης, περιεχόμενο γνωμάτευσης, κ.λπ.

Ο προϊστάμενος του Κ.Ε.Σ.Υ. είναι διοικητικός, επιστημονικός και παιδαγωγικός υπεύθυνος της υπηρεσίας. Εκδίδει όλες τις διοικητικές πράξεις του προσωπικού και φροντίζει για την εκτέλεση των λειτουργιών του οργανισμού.

Οι ποικίλες ειδικότητες στην υπηρεσία, συνιστούν διαφορετικές επιστημονικές θεωρητικές γνώσεις για τον καθένα. Ο καθένας εξετάζει και αξιολογεί το μαθητή από τη δική του επιστημονική πλευρά. Τοιουτοτρόπως, για την επίτευξη της αποστολής του Κ.Ε.Σ.Υ. δημιουργείται η ανάγκη της στενής και ειλικρινούς συνεργασίας και της περισσής κατανόησης όλων των μελών της διεπιστημονικής ομάδας που αναλαμβάνει την αξιολόγηση του μαθητή. Επίσης ιδιαιτερότητα αποτελεί το γεγονός ότι το προσωπικό της υπηρεσίας πρέπει να επιμορφώνεται συνεχώς σε θέματα ειδικής αγωγής καθώς και σε άλλα θέματα που προκύπτουν μετά από διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών του προσωπικού.

Το υπάρχον θεσμικό πλαίσιο που διέπει τα Κ.Ε.Σ.Υ. περιγράφεται στον ν. 4547/2018 άρθρο 6 έως 11.

 

Πολιτικές που ακολουθούμε

Πολιτικές που θέτει ο Σύλλογος Προσωπικού

   Είναι οι κατευθυντήριες οδηγίες που δίνονται στο προσωπικό διευκολύνοντας τη λήψη αποφάσεων και αφήνοντας περιθώρια πρωτοβουλιών. Με δεδομένη τη γενική αποστολή του Κ.Ε.Σ.Υ. διαμορφώνουμε και ασκούμε εκάστη σχολική χρονιά την εσωτερική εκπαιδευτική πολιτική.

Για το σχολικό έτος 2019-20 προτεραιότητες δίνονται:

  • Στην ενημέρωση και προσαρμογή στο νέο νόμο 4547/2018
  • Στην ανάπτυξη κουλτούρας συνεργασίας στο προσωπικό του Κ.Ε.Σ.Υ.
  • Στη συμμετοχή του προσωπικού, στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων
  • Στη χωρίς σκοπιμότητες έκδοση γνωματεύσεων
  • Στην κατανομή ίσων δραστηριοτήτων και αριθμού σχολικών μονάδων επικοινωνίας στο προσωπικό του Κ.Ε.Σ.Υ.
  • Στην ανάληψη δραστηριοτήτων βάσει της ειδικότητάς τους και στην αξιοποίηση τυχόν ιδιαίτερων ταλέντων που διαθέτουν.
  • Στη λήψη αποφάσεων με βάση επιστημονικά κριτήρια, αναλύσεις και τεκμηρίωση των απόψεων
  • Στην απόκτηση κουλτούρας συνεχούς βελτίωσης της λειτουργικότητας της υπηρεσίας
  • Στην προσπάθεια για αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων πόρων (υλικών και έμψυχων)
  • Στον κατάλληλο συντονισμό ενεργειών και δραστηριοτήτων που αφορούν στις διεργασίες διάγνωσης και υποστήριξης των μαθητών
  • Στον τρόπο προσέγγισης των σχολικών μονάδων κατά τις επισκέψεις του προσωπικού
  • Στη συμμετοχή του προσωπικού σε ενδοϋπηρεσιακά ή άλλα επιμορφωτικά προγράμματα για τη βελτίωση των επαγγελματικών ικανοτήτων τους.

 

Load More Related Articles
Load More In Εκπαίδευση
Comments are closed.

Check Also

Σε κυλιόμενες κινητοποιήσεις ολικής αποχής, από τις 8 του Μάη οι Ιδιώτες Εργαστηριακοί Ιατροί

ΣΥΝ.ΕΡΓ.ΑΣΙΑ ΕΝΩΣΗ ΙΔΙΩΤΩΝ ΜΙΚΡΟΒΙΟΛΟΓΩΝ ΒΙΟΠΑΘΟΛΟΓΩΝ ΛΑΡΙΣΑΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΑΝΑΤ…