Emporikos Triaklwn

Αποτελέσματα έρευνας από τον Εμπορικό Σύλλογο Τρικάλων.

Ο Εμπορικός Σύλλογος Τρικάλων πραγματοποίησε έρευνα στην αγορά των Τρικάλων για τις θερινές εκπτώσεις για την περίοδο του Ιουλίου.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με ερωτηματολόγιο τηλεφωνικά και μέσω διαδικτύου, με την συμμετοχή 98 επιχειρήσεωνλιανικής πώλησης.

Τα αποτελέσματα της έρευνας είναι τα εξής:

Στην ερώτηση πως πήγαν οι εκπτώσεις από την έναρξη τους έως τα τέλη Ιουλίου,

  • 19% απάντησαν ότι υπήρξε μικρή άνοδος.
  • Το 25% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι υπήρξε μικρή πτώση σε σχέση με πέρυσι (έως 20%).
  • Το 10% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι υπήρξε μεγαλύτερη πτώση σε σχέση με πέρυσι (από 20% έως και 50%).
  • ενώ το 46% ανέφεραν πως κυμάνθηκαν στα ίδια επίπεδα με τηνανάλογη περίοδο του 2018.

Στην ερώτηση σχετικά με το ποιο 10ήμερο των εκπτώσεων ήταν πιο αποδοτικό,

  • η πλειοψηφία των ερωτηθέντων απάντησε το 1ο 10ήμερο.

Στην ερώτηση ποιος ήταν ο μέσος όρος έκπτωσης στην επιχείρησή τους, το πρώτο εικοσαήμερο των εκπτώσεων,

  • το 18% απάντησε έως 20%
  • το 63% απάντησε από 20 – 50%
  • ενώ το 19% απάντησε από 50% και πάνω

Στην ερώτηση αν ο μέσος όρος τιμής των αποδείξεων είναι μικρότερος ή μεγαλύτερος σε σχέση με πέρυσι,

  • το 57% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι ήταν μικρότερος σε σχέση με πέρυσι (μειωμένος από 15%έως 25%).
  • ενώ το 43% ανέφεραν πως κυμάνθηκαν στα ίδια επίπεδα.

Στην ερώτηση εάν την Κυριακή 14/7 ήταν ανοιχτή η επιχείρηση τους,

  • το 18% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι ήταν ανοιχτή η επιχείρηση.
  • Ενώ το 82% ότι ήταν κλειστή.

Στην ερώτηση εάν η Κυριακή των θερινών εκπτώσεων βοήθησε την αγορά της πόλης μας,

  • Το 2% των ερωτηθέντων απάντησε πως βοήθησε την αγορά της πόλης μας.
  • Ενώ το 98% πως δεν βοήθησε.

Τέλος, στην ερώτηση εάν η χρονική περίοδος (55 ημερολογιακές ημέρες) των θερινών εκπτώσεων είναι λογική,

  • Οι2 στους 10 των ερωτηθέντων απάντησε ότι τη θεωρεί λογική.
  • Ενώ 8 στους 10τη χαρακτηρίζει ως υπερβολική, προτείνοντας οι εκπτώσεις να διαρκούν ένα μήνα.

Από την έρευνα είναι φανερό πως οι καταναλωτές έχουν διάθεση για αγορές αλλά η αγοραστική τους δυνατότητα είναι ανίσχυρη. Αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός πως ο αριθμός των πωλήσεων στις επιχειρήσεις παραμένει σταθερός και με μικρές τάσεις ανόδου αλλά τα ποσά είναι σημαντικά χαμηλότερα σε σχέση με το 2018.

Επιπρόσθετα είναι κοινά παραδεκτό από όλους τους συναδέλφουςπωςη μεγάλη χρονική διάρκεια των εκπτώσεων και τα δύο 15μερατων ενδιάμεσων εκπτώσεων δεν έχουν βοηθήσει την αγορά καθώς έχουν δώσει λάθος μηνύματα στους καταναλωτές.

Ωστόσο, ο Εμπορικός Σύλλογος Τρικάλων οφείλει να ευχαριστήσει τόσο τους συναδέλφους που συμμετείχαν στην έρευνα, όσο και το καταναλωτικό κοινό των Τρικάλων που συνεχίζει αδιάκοπα να στηρίζει τις επιχειρήσεις μας, προσφέροντας πολλά στην τοπική οικονομία.

 

Load More Related Articles
Load More In Εργασία - Απασχόληση
Comments are closed.

Check Also

Θανάσης Λιούτας: Εντάσσονται στην πρώτη αρωγή και οι πλημμυροπαθείς κατ’ επάγγελμα αγρότες

Και οι κατ’ επάγγελμα αγρότες, των οποίων το πάγιο κεφάλαιο και ο εξοπλισμός, έπαθαν ζημιά…