math1

Μια συζήτηση με τους μαθητές και τι μαθήτριες ενός σχολείου κρύβει ευχάριστες εκπλήξεις. Διότι οι μαθητές και μαθήτριες της Στ Τάξης του 9ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων απέδειξαν στην αντιδήμαρχο κ. Βασιλένα Μητσιάδη, ότι, όχι απλώς παρακολουθούν τα όσα σχετίζονται με την προβασιμότητα στα Τρίκαλα, αλλά έχουν και γνώμη – άποψη – επιθυμίες.

Όλα αυτά, τα εξέφρασαν στην κ. Μητσιάδη το πρωί της Τετάρτης 11 Δεκεμβρίου 2019, στο πλαίσιο εκπαιδευτικής τους επίσκεψης στο Δημαρχείο. Εχοντας κάνει μεγάλη προεργασία, είχαν επισκεφθεί με τις δασκάλες τους τον χώρο του Μουσείου Τσιτσάνη, τα πεζοδρόμια και τη Δημοτική Βιβλιοθήκη κατά την Παγκόσμια Ημέρα των ΑμεΑ, στις 3 Δεκεμβρίου. Φρόντισαν να καταγράψουν με φωτογραφίες τα όσα είδαν, τα όσα δεν τους άρεσαν ή τα όσα τους άρεσαν από άποψη διευκολύνσεων που παρέχει ο Δήμος στους συμπολίτες με αναπηρία.

Η κ. Μητσιάδη θέλησε να ακούσει τα αρνητικά, τις παρατηρήσεις και ξεκίνησε ένας με μεγάλη διάρκεια διάλογος, που συμπεριέλαβε: ράμπες πρόσβασης, λωρίδα για τυφλούς, ποδηλατόδρομοι, πεζοδρόμια, κίνηση και έλεγχος σε ποδηλατόδρομους, φανάρια για ποδηλάτες, σεβασμός πεζών και ποδηλατών από ποδηλάτες και οδηγούς κ.α.

Ταυτοχρόνως, η συζήτηση επεκτάθηκε στα μέτρα ανάπλασης της παρόχθιας ζώνης του Ληθαίου ποταμού, που μόλις προ ολίγων ημερών παρουσίασε ο Δήμος Τρικκαίων, αλλά και στον νέο ποδηλατόδρομο. Επίσης, έγιναν αναφορές και παρατηρήσεις για τις παιδικές χαρές, τα απορρίμματα, το υπό δημιουργία νέο skate park, αλλά και τις σχετικές μελέτες!

Με πλήρη γνώση και με άποψη, οι μαθητές και οι μαθήτριες «ανέκριναν» την κ. Μητσιάδη επί πλήθους θεμάτων που ουσιαστικά αφορούν την πόλη μέσα από τα μάτια των αυριανών ενηλίκων και ενεργών πολιτών. Κάτι που σχολίασε η αντιδήμαρχος, τονίζοντας την ανάγκη της συζήτησης με τη νεολαία, ώστε να υπάρχει αλληλοτροφοδότηση και ουσιαστικές πράξεις.

Εξάλλου, η αντιδήμαρχος ζήτησε το φωτογραφικό υλικό από την επιτόπια «εξερεύνηση» των μαθητών, προκειμένου να εξετάσει πιθανές βελτιώσεις που μπορούν να γίνουν, ενώ σημείωσε και παρατηρήσεις για κακώς κείμενα σε διάφορα σημεία της πόλης, όπως τα βιώνουν και όπως τα επεσήμαναν οι μαθητές/τριες.

Τους ενεργούς πολίτες συνόδευαν οι δασκάλες τους κ. Μαρίνα Αγγελάκη, Φωτεινή Τέντου και θεοδώρα Γεροκώστα, ενώ στην επιτόπια έρευνα, μετείχαν και οι Σοφία Οικονόμου και Στέλλα Αβέλα.

dav
dav
Load More Related Articles
Load More In Εκπαίδευση
Comments are closed.

Check Also

Το Σχέδιο αποκατάστασης ζημιών από τα ακραία καιρικά φαινόμενα «Daniel» και  «Elias», παρουσίασαν στο Μουζάκι, Μητσοτάκης – Σταϊκούρας

Το σχέδιο αποκατάστασης ζημιών από τα ακραία καιρικά φαινόμενα «Daniel» και  «Elias», σε Σ…