Mitera-me-pedi-pezoun

Η διάγνωση της δυσλεξίας δεν είναι εύκολη υπόθεση, καθώς δεν υπάρχουν συγκεκριμένες μέθοδοι απεικόνισης για την πιστοποίηση της παθολογίας. Πώς διαγιγνώσκεται τότε; Συνεχίστε να διαβάζετε για να μάθετε.

Η διάγνωση της δυσλεξίας δεν είναι τόσο εύκολη όσο πιστεύουν ορισμένοι. Στην πραγματικότητα, είναι μια διεξοδική διαδικασία που αξίζει όλη την προσοχή των γονιών. Στην πραγματικότητα, οι επαγγελματίες της υγείας πρέπει να αφιερώσουν χρόνο κατά τον προσδιορισμό της ύπαρξης της διαταραχής, καθώς ανοίγει μια σειρά πιθανών θεραπειών και μελλοντικών προσεγγίσεων.

Η ποιότητα ζωής ενός ατόμου με δυσλεξία εξαρτάται από δύο πράγματα. Πρώτα απ ‘όλα, πόσο νωρίς ανιχνεύεται η διαταραχή. Δεύτερον, στην υποστήριξη που λαμβάνουν από το περιβάλλον τους. Οι διεπιστημονικές θεραπείες είναι βασικές όταν προσπαθούν να ενσωματώσουν τον ασθενή στην κανονική και κοινωνική ζωή.

Τι είναι η δυσλεξία;

Πριν από τη διάγνωση της δυσλεξίας, είναι σημαντικό να την ορίσετε. Εν συντομία, αναφέρεται σε μια μαθησιακή διαταραχή (ειδικά της ανάγνωσης και της γραφής), η οποία εμφανίζεται στην παιδική ηλικία. Έχει να κάνει με την έλλειψη επίτευξης ορισμένων παραμέτρων που αναμένονται από το παιδί σε κάθε ηλικία.

Τώρα, υπάρχει κάτι αρκετά εντυπωσιακό για αυτήν την διαταραχή. Βασικά, όσοι πάσχουν από αυτήν δεν έχουν συνήθως ένα σχετικό πρόβλημα που να το εξηγεί. Με άλλα λόγια, δεν υπάρχει ανίχνευση σωματικών ή διανοητικών αλλοιώσεων που καθορίζουν την ύπαρξη αποτυχίας στη μαθησιακή τους διαδικασία.

Ανακαλύψτε: Όταν το παιδικό άγχος προκαλείται από τους γονείς

Είναι πολύ δύσκολο για ένα δυσλεξικό παιδί να αναγνωρίσει κάθε γράμμα του αλφαβήτου και να τα διαφοροποιήσει. Οι ήχοι των λέξεων είναι επίσης πολύ περίεργοι για αυτούς. Έχουν σοβαρό πρόβλημα να γνωρίζουν τι διαβάζουν, σε σημείο που αλλάζουν, αντικαθιστούν ή ακόμη και παραμορφώνουν τις συλλαβές. Όταν βλέπουν πόσο δύσκολο είναι να ερμηνεύουν κείμενα, η ανάγνωση γίνεται πολύ πιο αργή.

Ορισμένοι συγγραφείς δηλώνουν ότι το κύριο πρόβλημα εδώ έγκειται στην αδυναμία αποκωδικοποίησης του μηνύματος. Βασικά, ένα δυσλεξικό παιδί δεν έχει αναπτύξει την ικανότητα να κατανοεί τον κώδικα που χρησιμοποιούν άλλοι για να μιλήσουν. Ως αποτέλεσμα, δεν μπορούν να δουν τη σωστή έννοια των λέξεων που χρησιμοποιούν.

Διάγνωση της δυσλεξίας: συμπτώματα που πρέπει να προσέξετε

Η διάγνωση της δυσλεξίας είναι περίπλοκη, καθώς βασικά εξαρτάται από την ερμηνεία που κάνουν οι επαγγελματίες υγείας. Έως τώρα, δεν υπάρχουν πλήρως επιβεβαιωτικές δοκιμές. Για το λόγο αυτό, το άτομο πρέπει να πληροί συγκεκριμένα κριτήρια για να είναι σε θέση να αποδείξει την παρουσία της διαταραχής. Ας δούμε ποια είναι.

Δυσκολία στην ανάγνωση

Αυτό είναι ίσως το αρχικό και πιο εμφανές σημείο. Στη δυσλεξία, το παιδί διαβάζει άσχημα επειδή χρησιμοποιεί πολλές λανθασμένες μεθόδους για να καταλάβει πώς κατανοεί τη σημασία των λέξεων.

Αλλάζουν το ένα γράμμα στο άλλο, τροποποιούν τις συλλαβές, περιστρέφουν λέξεις και ήχους και διαβάζουν πολύ αργά. Μόλις ολοκληρώσουν την ανάγνωση, ενδέχεται να μην γνωρίζουν τι λέει το κείμενο. Αυτό συμβαίνει επειδή ο ήχος του αλφαβήτου δεν αντιστοιχεί σε ένα γνωστικό νόημα που έχει ήδη επιλυθεί στο μυαλό τους.

παιδί στο σχολείο

Προβλήματα γραφής

Η δυσκολία ανάγνωσης ενός δυσλεξικού ατόμου έχει σίγουρα αντίκτυπο στην ικανότητα γραφής του. Όταν ένα δυσλεξικό άτομο προσπαθεί να γράψει τις σκέψεις του, τείνει να κάνει πολλά λάθη. Για παράδειγμα, παραλείπει γράμματα, αλλάζει συλλαβές και δεν χρησιμοποιεί (ή κατάχρηση) σημεία στίξης.

Αυτά τα άτομα έχουν πολύ κακή σύνταξη επειδή δεν διαθέτουν τα εργαλεία για να εκφραστούν. Πολλές φορές, το μόνο που μπορούν να γράψουν είναι κακογραφίες. Αναμφίβολα, αυτό δείχνει πόσο δύσκολο είναι το γράψιμο γι’ αυτά τα άτομα.

Διάνοια

Δεν είναι ασυνήθιστο για τα δυσλεξικά παιδιά να διεγείρουν την περιέργεια των δασκάλων τους καθώς έχουν πολύ καλή πνευματική ικανότητα σχεδόν σε όλα (εκτός από τη γλώσσα, φυσικά). Δεν υπάρχει διανοητική καθυστέρηση – αντιθέτως μάλιστα. Στην πραγματικότητα, σε πολλούς τομείς, η ανάπτυξή τους είναι εντός των αναμενόμενων παραμέτρων.

Δυσκολία στην επίτευξη λεξικών εργασιών

Το σχολείο τυχαίνει να είναι το κύριο μέρος ανίχνευσης της δυσλεξίας. Εκεί, οι δυσλεξικοί μαθητές συνήθως δεν ολοκληρώνουν σωστά τις γλωσσικές τους εργασίες. Για παράδειγμα, εάν ο δάσκαλος τους ζήτησε να γράψουν σε κεφαλαία γράμματα ή να βρουν λέξεις σε μια αναζήτηση λέξεων, θα χαθούν εντελώς.

Το πρόβλημά τους να βάζουν τα πράγματα σε σειρά μερικές φορές επεκτείνεται σε άλλες πιο μαθηματικές και γεωμετρικές περιοχές. Ωστόσο, δεν συμβαίνει πάντα. Για παράδειγμα, όταν η δυσκολία του ατόμου επεκτείνεται με αυτόν τον τρόπο, τότε δεν μπορούν να μάθουν να κάνουν πολλαπλασιασμό ή να λένε τις ημέρες της εβδομάδας με τη σειρά.

Πηγή: meygeia.gr

Load More Related Articles
Load More In Υγεία
Comments are closed.

Check Also

Χρ. Ζιάκας: Είμαι πάντα δίπλα στον κάθε πολίτη δίνοντας λύσεις. Δεν είμαι επαγγελματίας πολτικός, μιλάω με πράξεις

Αεικίνητος, πιστός, και ευσυνείδητος στον ρόλο του & τελικά αποτελεσματικός, αποδείχθη…