deh_aftodioikisi

Όπως αναφέρει η ΔΕΗ, το τελευταίο χρονικό διάστημα και συγκεκριμένα μετά τις 14.02.2020 παρατηρήθηκαν, σε

ορισμένες περιοχές της Επικράτειας, καθυστερήσεις στην επίδοση λογαριασμών.

Η ΔΕΗ ενημερώνει τους πελάτες της ότι η καθυστέρηση δεν οφείλεται σε δική της υπαιτιότητα και ότι προχωρά σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες για την επίλυση του ζητήματος, αλλά και για να μην υπάρξει καμία οικονομική επιβάρυνση από τη μη έγκαιρη παραλαβή των λογαριασμών.

 Συγκεκριμένα, οι πελάτες που δεν έλαβαν εγκαίρως τους συγκεκριμένους λογαριασμούς, δεν θα χάσουν την έκπτωση συνέπειας, ούτε θα επιβαρυνθούν με τόκους υπερημερίας.

Για αποφυγή παρόμοιων περιστατικών στο μέλλον, η ΔΕΗ καλεί τους πελάτες της να εγγραφούν μέσω της ιστοσελίδας της στην εφαρμογή e-bill (https://www.dei.gr/EBill), προκειμένου να λαμβάνουν έγκαιρα και ηλεκτρονικά το λογαριασμό τους, αλλά και για να επωφεληθούν από όλες τις επιπλέον δυνατότητες που τους παρέχει η συγκεκριμένη υπηρεσία.

Επιπλέον, όλοι οι πελάτες της ΔΕΗ μπορούν να ενημερωθούν για το ύψος του λογαριασμού τους και τον κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής, από το τηλεφωνικό κέντρο 11770 και να εξοφλούν τους λογαριασμούς τους εύκολα και χωρίς καμία επιβάρυνση, μέσω της ιστοσελίδας της επιλέγοντας την Ηλεκτρονική Πληρωμή Λογαριασμού (www.dei.gr/epayment).

Πηγή: aftodioikisi.gr

Load More Related Articles
Load More In Εργασία - Απασχόληση
Comments are closed.

Check Also

Χρήστος Μιχαλάκης: Επενδύουμε μαζί σε αυτή τη νέα αφετηρία!

Η Θεσσαλία και ο Νομός Τρικάλων βρίσκονται μπροστά σε μία καθοριστική περίοδο, με την επόμ…