voitsidis

Του Κ. Βοϊτσίδη, Προέδρου του Εμπορικού Συλλόγου Πύλης
Οι πολλαπλές εκλογικές αναμετρήσεις θα δώσουν τη δυνατότητα στους ψηφοφόρους να επιλέξουν τους άξιους σε εθνικό, ευρωπαϊκό, περιφερειακό & τοπικό επίπεδο, αυτούς δηλαδή που θα κληθούν να αλλάξουν στρεβλώσεις και παθογένειες δεκαετιών. Αυτούς που θα δομήσουν τα νέα Ελλάδα.Στο κατώφλι της νέας χρονιάς ουσιαστικές ελπίδες για έναν καλύτερο οικονομικά χρόνο ανακύπτουν, γιατί πάντα το νέο είναι και ελπιδοφόρο.

Συνεκτιμώντας παράλληλα και την μικρή μεν,  ουσιαστική δε δημοσιονομική ευχέρεια σε κεντρικό επίπεδο, το 2019 μπορεί να είναι η χρονιά επανεκκίνησης  της οικονομίας. Η χρονιά αποκατάστασης της κανονικότητας σε κάποιο βαθμό, ως απόρροια των μεγάλων  θυσιών των προηγούμενων χρόνων.

Τα τελευταία χρόνια στο δήμο μας – αναφέρομαι σε οικονομικό και παραγωγικό επίπεδο – βλέπουμε μια άνθηση στον τουρισμό και μια ενίσχυση στην παραγωγή τοπικών προϊόντων.

Το τουριστικό σκέλος κέρδισε πόντους από την «καταναλωτική ευλογία» του ιδιαίτερα επιτυχημένου «μύλου των ξωτικών», την κλασσική ομορφιά του ορεινού όγκου, αλλά και από τους νέους αυτοκινητόδρομους που παρέχουν σύντομες και ασφαλείς μεταφορές. Ο νομός έχει μπει στο σχεδιασμό σχολικών εκδρομών από πολλά μέρη της χώρας. Σημαντική ροή επισκεπτών υπάρχει και από τις εκδρομές – κυρίως θρησκευτικού τουρισμού – των συνταξιούχων.

Στα τοπικά προϊόντα εύκολα διαπιστώνει κανείς την εξάπλωση της τυποποίησης κρεάτων και τυροκομικών, την αύξηση των μελισσοκόμων και των παραγωγών αρωματικών φυτών, αλλά και τη δημιουργία νέων αμπελώνων με ποικιλίες μάλιστα μοναδικές. Οι συνεχείς διακρίσεις  σε ελληνικούς αλλά και διεθνείς διαγωνισμούς τοπικών κρασιών είναι η επιβεβαίωση και η πυξίδα της πορείας.

Το ζητούμενο για όλους μας – δημοτική αρχή, φορείς και καταναλωτές  – η συνεργασία, το πάντρεμα των προαναφερόμενων οικονομικών δραστηριοτήτων. Η ενδυνάμωση της τοπικής οικονομίας περνάει μέσα από την αλληλοϋποστήριξη του τουρισμού με την παραγωγή. Ευκαιρία καινοτομίας και πραγματικής διόρθωσης του κακού παρελθόντος.

Η επικαιροποίηση και βελτιστοποίηση του marketing για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχονται, καθώς και η υιοθέτηση του valueformoney (σχέση ποιότητας τιμής) των προσφερόμενων, αφετηρία για νέο δρόμο που πλέον καθίσταται μονόδρομος.

*Ερέθισμα για το παρόν σχόλιο στάθηκε η αναφορά – παράπονο –  επισκέπτη από τα Χανιά, στις 27 Δεκεμβρίου σε μένα, για την έλλειψη τοπικών προϊόντων σε ξενοδοχείο  που διέμενε. Από μαρμελάδα & μέλι, μέχρι κρασί. «Εκεί στην Κρήτη επικρατούν άλλες αντιλήψεις μου είπε,  αφού το ελαιόλαδο, τα άγρια χόρτα, οι χοχλιοί, τα ντάκος και μια σειρά από άλλα προϊόντα, αποτελούν την προμετωπίδα της γαστρονομικής φιλοξενίας».

Load More Related Articles
Load More In Βήμα των πολιτών
Comments are closed.

Check Also

Το Σχέδιο αποκατάστασης ζημιών από τα ακραία καιρικά φαινόμενα «Daniel» και  «Elias», παρουσίασαν στο Μουζάκι, Μητσοτάκης – Σταϊκούρας

Το σχέδιο αποκατάστασης ζημιών από τα ακραία καιρικά φαινόμενα «Daniel» και  «Elias», σε Σ…