tourismos Thessalia

sympraksi

 

Η «Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία» υποδέχεται την τουριστική σεζόν 2018 με τρειςνέες ταινίες, εμπλουτίζοντας το ContentPortfolioτης καμπάνιας Thessaly: HandcraftedbyTime

Θέτοντας ως πρωταρχικής σημασίαςστόχο τη δημιουργία περιεχομένου και τη συνεχή ανανέωση του, η «Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία», στο πλαίσιο της καμπάνιας “Thessaly: HandcraftedbyTime”, εδώ και δυο (2) χρόνια, μεταξύ άλλων, «χτίζει» ένα ολοκληρωμένο ContentPortfolio με πλούσιο και πρωτότυπο οπτικοακουστικό υλικό.

Το ContentPortfolioτης καμπάνιας “Thessaly: HandcraftedbyTime”,που έχει ως στόχο την αποτύπωση του ποικίλουτουριστικού προϊόντος της Θεσσαλίας και την προβολή των εμπειριών που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης, εμπλουτίζεται ξανά με τρεις (3) νέες ταινίες,  και σήμερα «παραδίδει» ένα αξιόλογο περιεχόμενο που περιλαμβάνει:

  • 40 TravelStories000 λέξεων σε ελληνικά και αγγλικά
  • περισσότερες από 200 φωτογραφίες ψηφιακής χρήσης
  • επτά (7) ταινίες, συμπεριλαμβανομένων και των τριών (3) νέων ταινιών, αφιερωμένες στο «εμπειρολόγιο» της Θεσσαλίας

Οι τρείς (3) νέες ταινίες αναδεικνύουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τη μοναδικότητα της Θεσσαλίας, με πλάνα και καρέ που «απαθανατίζουν» την ψυχή της περιφέρειας:

Ηαρμονική συνύπαρξη βουνού και θάλασσας στη Θεσσαλία κρύβει μυστικά που αποκαλύπτονται στην ταινία CraftedbyNatureΠλήθος δραστηριοτήτων, συναρπαστικές εμπειρίες δράσης, εναλλαγές στιγμών αδρεναλίνης και χαλάρωσης, με φόντο το μαγευτικό της τοπίο, προσκαλούν τον επισκέπτη να την απολαύσει στο έπακρο. Η πόλητης Λάρισας με τη νεανική διάθεσηπαραμένει ανοικτή στην ιστορία, την τέχνη και τον πολιτισμό και σε καλεί να ανακαλύψεις τους θησαυρούς της όλο τον χρόνο μέσα από την ταινία CraftedbytheSeasons.

Τέλος, με κύριους πρωταγωνιστές τους ανθρώπους της, η ταινία CraftedbyHumanTouchεστιάζει στη μοναδικότητα των κατοίκων της Θεσσαλίας, που εδώ και αιώνες συνδέουν την ύπαρξη τους με τα δημιουργήματα που παράγουν με τα ίδια τους τα χέρια- παραδοσιακά προϊόντα, έργα τέχνης, ήθη και έθιμα, που διατηρούνται ανέπαφα στο πέρασμα των χρόνων.

Το πλήρες περιεχόμενο του Content Portfolio διατίθεται στις τουριστικές επιχειρήσεις και φορείς της Περιφέρειας, με στόχο την ελεύθερη αξιοποίηση και χρήση του για ενέργειες προβολής και προώθησης και είναι διαθέσιμο στα παρακάτω links:

Video                        ΦωτογραφικόΥλικό                      TravelStories

Τέλος, επισκεφθείτε τα SocialMediaτης Θεσσαλίας και ακολουθήστε το ψηφιακό της αποτύπωμα:

Facebook                Instagram            YouTube

 

  • ΤΕΛΟΣ

Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο της Σύμπραξης Τουρισμού για τη Θεσσαλία. H MARKETING GREECE του ΣΕΤΕ κι η Coca-Cola Τρία Έψιλον ένωσαν τις δυνάμεις τους σε στρατηγική συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας σχεδιάζοντας και υλοποιώντας στα πλαίσια της Σύμπραξης, ένα ολοκληρωμένο σχέδιο προβολής και δράσεων με πλήρη τεχνική υποστήριξη και υλοποίηση προωθητικών ενεργειών για την ανάπτυξη του Περιφερειακού Τουριστικού Προϊόντος της Θεσσαλίας.

Μάθετε περισσότερα για τη Σύμπραξη Τουρισμού για την Θεσσαλία εδώ: http://thessaly-tourism-sympraxi.gr

Load More Related Articles
Load More In Videos
Comments are closed.

Check Also

Πρότυπο – 2ο ΕΠΑΛ Τρικάλων: Επιμόρφωση Erasmus στο Ελσίνκι – Η σχολική τάξη του μέλλοντος

Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος ERASMUS KA1, το Πρότυπο – 2ο ΕΠΑΛ Τρικάλων συμμετε…